AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • goor ofnie ma, lekker zweten als een malle en zo weer aan je werk plek zitten..
    Niks dr van zit hier alleen dus shirtless... Dan ff langs toilet en in wastafel ff zweet afwassen, dan pas sjirtje aan.
     
    Heb je genoten van je eenzame zaterdagse fapsessie? De tissues zijn op ofniet?

    :roflol:
    Ja man
    Internet+Warrior.jpg
     
    Ik heb nu dus gewoon haters die echt disproportioneel hard ragen als reacties op mijn post gewoon omdat ik DE pleurklaat ben

    :)
     
    haha omdat ik de waarheid spreek over het feit dat je moederziel alleen thuis zat op een zaterdagavond, best wel triest:roflol:

    klopt zaterdagavond is verplicht comazuipen of je bent fagget
     
    Dames... Wees eens lief voor elkaar. :o
     
    haha omdat ik de waarheid spreek over het feit dat je moederziel alleen thuis zat op een zaterdagavond, best wel triest:roflol:

    Goede onderbouwing ook :roflol:
    Iedereen lacht je uit om je fails en dan gaat ie ook nog eens tof doen, omgedraaide wereld much :roflol:
     
    Goede onderbouwing ook :roflol: Iedereen lacht je uit om je fails en dan gaat ie ook nog eens tof doen, omgedraaide wereld much :roflol:
    Mijn fails hebben verder weinig te maken met jou gebrek aan het hebben van een leven dus ik snap niet waarom je daar ineens weer mee komt eigenlijk :roflol:
     
    de butthurt bij cxlbv is nu zo sterk dat alleen prescription meds de pijn nog kunnen stillen
     
    ik neuk jullie allemaal de moeder !
     
    Helemaal niet, een zalfje is genoeg...:mad:

    Maar genoeg gediscussieerd met bitches die geen pussy krijgen
    mmajunkie:o:o
    Ik distantieer mij vanaf nu. Dit soort akkefietjes zijn te min voor mij.
    tumblr_lwg6i8oZFq1qzjix8.gif
     
    Laatst bewerkt:
    Dames... Wees eens lief voor elkaar. :o

    Wil jij dan ook eens lief doen op mijn instagram? Je hetb nu 2 strafpunten. Nog 1 te gaan en ik ga je blokkeren

    Wel bedankt voor het compliment btw
     
    Helemaal niet, een zalfje is genoeg...:mad:

    Maar genoeg gediscussieerd met bitches die geen pussy krijgen
    mmajunkie:o:o
    Ik distantieer mij vanaf nu. Dit soort akkefietjes zijn te min voor mij.
    tumblr_lwg6i8oZFq1qzjix8.gif

    Te zien aan al je reacties ja :roflol:
     
    Dit staat al in het goede topic :roflol:
    Wat een kerel, stoer praten en proberen de betere te zijn door te zeggen niet meer te reageren maar het dan niet kunnen :roflol:
     
    Back
    Naar boven