MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • spraakgebrekbodybuilding.com ---------------------------------------------------------------->
     
    spraakgebrekbodybuilding.com ---------------------------------------------------------------->

    zaterdag was weer compleet awkward met tymen en vito toen ik sommige dingen 3x moest herhalen :(

    I cry evertim
     
    toen deed ik mijn best om ABN te praten gvd :mad:

    ---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------



    one love

    Volgende keer een vertaler meenemen dan :mad:

    op de een of andere manier kan ik veel mensen met dialect goed verstaan :rolleyes: Sommige mensen moeten dus gewoon beter luisteren :mad:


    OT: vanavond naar de bioscoop :D As above, So below (horror) Zin innnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
     
    Volgende keer een vertaler meenemen dan :mad:

    op de een of andere manier kan ik veel mensen met dialect goed verstaan :rolleyes: Sommige mensen moeten dus gewoon beter luisteren :mad:


    OT: vanavond naar de bioscoop :D As above, So below (horror) Zin innnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    dan heb je nog nooit met iemand uit kerkrade gesproken


    tenzij je erg goed bent in duits
     
    ik wil wel vertalen op die PL wedstrijd hoor ;)
    Mijn Nederlands hoort niemand waar ik vandaan kom
    (mijn dialect is nog erger dan dat van Diaephi) :D

    en Diaephi: in kerkrade op school gezeten...maar Vaals dialect is erger ;)
     
    dan heb je nog nooit met iemand uit kerkrade gesproken


    tenzij je erg goed bent in duits

    Ja toch wel, ben daar geweest toen ik vroeger naar een pupje keek ;) Waren gewoon te verstaan :D
    Kirchrache ofzo :p

    En ja, ben best goed in duits, alleen is een tijdje geleden alweer :o
     
    ik wil wel vertalen op die PL wedstrijd hoor ;) Mijn Nederlands hoort niemand waar ik vandaan kom (mijn dialect is nog erger dan dat van Diaephi) :D en Diaephi: in kerkrade op school gezeten...maar Vaals dialect is erger ;)
    Bis se bau fettig, minne boek rammelt al d'r janse tied. Heur michzelver bau neet mie dinke!
     
    Bis se bau fettig, minne boek rammelt al d'r janse tied. Heur michzelver bau neet mie dinke!

    Omg ja een van mijn vriendinnen. Zo erg als ze zo praat aan de telefoon tegen haar moeder.
     
    Heb jij het erger of minder erg dan hem?
    Hij is redelijk goed te verstaan namelijk :p (mja, als je op een wedstrijd bent met allerlei geluiden zal het wel tegen vallen denk ik)
     
    Heb jij het erger of minder erg dan hem?
    Hij is redelijk goed te verstaan namelijk :p (mja, als je op een wedstrijd bent met allerlei geluiden zal het wel tegen vallen denk ik)
    mijn dialect is vele malen erger.
    in het ABN spreek ik accentloos (gelukkig maar ook)
     
    PR op military press :)
     
    Back
    Naar boven