Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heb jij het erger of minder erg dan hem?
    Hij is redelijk goed te verstaan namelijk :p (mja, als je op een wedstrijd bent met allerlei geluiden zal het wel tegen vallen denk ik)

    ligt er aan in welk gezelschap ik verkeer ;p

    zelf heb je dat helemaal niet in de gate, voor je gevoel spreek je gewoon abn
     
    Laatst bewerkt:
    Werkt sinds paar dagen nieuwe meid in de kantine op me werk, lacht al paar dagen vriendelijk, te straks gratis dagmenu gehad van 3,40 euro.

    tja gratis eten maakt men dag zekers wel goed :meal:
     
    Die wil je tattoos natuurlijk wel eens van dichtbij bekijken.
     
    Track sinds een paar weken geen kcals meer. Gains gaan laatste 2 weken een stuk beter dan een maand geleden. Weet nu waarom :roflol: Net voor de grap ff gekeken hoeveel kcals ik vandaag op heb

    12septembervoeding_zps9c8a5524.png
     
    Track sinds een paar weken geen kcals meer. Gains gaan laatste 2 weken een stuk beter dan een maand geleden. Weet nu waarom :roflol: Net voor de grap ff gekeken hoeveel kcals ik vandaag op heb
    Eet echt nog echt minder dan 1/4 van dat nu :s ---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------
    dit is geen kerkrade, maar ook erg dialect fantastische man http://www.youtube.com/watch?v=gRC7Xty6sms
    o god kerkrade
    o god help
     
    metabolism of the gods.


    en ik maar 2500 kcals eten :(

    schrale kut ecto
     
    271gr suiker... WTF
     
    Damn als ik alleen al naar dat overzicht kijk kom ik al 2 kilo bij!
     
    Track sinds een paar weken geen kcals meer. Gains gaan laatste 2 weken een stuk beter dan een maand geleden. Weet nu waarom :roflol: Net voor de grap ff gekeken hoeveel kcals ik vandaag op heb


    271 gram suiker RIP in peace. Maar wie was eat clean?

    271gr suiker... WTF

    als ik niet oplet eet ik dat ook zo op een dag :o gaat snel hoor vooral met vruchten limo :o
     
    Mn "ochtend" cardio op nuchtere maag zit er weer op :D en lekker vrij vandaag dus overdag naar de gym, wat hopelijk betekent dat het er lekker rustig is :)
     
    Mn "ochtend" cardio op nuchtere maag zit er weer op :D en lekker vrij vandaag dus overdag naar de gym, wat hopelijk betekent dat het er lekker rustig is :)

    Ochtend cardio..

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven