Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • k15qwj.jpg
     
    Vandaag weer eens sinds jaren getafeltennist en ik kon het nog :cool:
     
    Vriend die met tesla model s aan komt zetten waarna halve buurt die auto staat te bekijken :roflol:

    Toen vorige week mercedes g amg 6x6 voor deur stond keek niemand er naar om, zegt wel wat over soort buurt denk ik :o
     
    een buurt die klaarblijkelijk geen ene fuck geeft om jouw overcompensatie
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    een buurt die klaarblijkelijk geen ene fuck geeft om jouw overcompensatie

    Het was niet mijn auto en ik had hem niet geleend.

    Zou wel wat anders regelen dan een bak met een hogere pauper factor dan een hummer.

    De tesla is ook meer mijn ding
     
    Vriend die met tesla model s aan komt zetten waarna halve buurt die auto staat te bekijken :roflol:

    Toen vorige week mercedes g amg 6x6 voor deur stond keek niemand er naar om, zegt wel wat over soort buurt denk ik :o

    En wat daaraan maakt precies je dag goed?
     
    Getxxl/Galen's voorbeeld gevolgd, mijn opleiding stopgezet(handelswetenschappen, wiskunde/statistiek geraakte ik zonder te leren door terwijl dat de buisvakken zijn, 3de keer gebuist op zelfde vak omdat prof mn geschrift niet kan lezen) en me in 2jarige master filosofie en moraalwetenschap met als beoogde major logica en wetenschapsfilosofie ingeschreven.

    Ondertussen security doen, of bij de staat tewerk gaan met mn 2 bachelors.
     
    En wat daaraan maakt precies je dag goed?

    Dat de halve straat rond een auto staat een beetje met elkaar te kletsen.

    Misschien dat het aan mij ligt maar geen enkele auto kan mij echt boeien behalve als ik er zelf in mag rijden, snap ook niet wat er nou precies boeiend aan is.
     
    Dat de halve straat rond een auto staat een beetje met elkaar te kletsen.

    Misschien dat het aan mij ligt maar geen enkele auto kan mij echt boeien behalve als ik er zelf in mag rijden, snap ook niet wat er nou precies boeiend aan is.

    Oke
     
    Vriend die met tesla model s aan komt zetten waarna halve buurt die auto staat te bekijken :roflol:

    Toen vorige week mercedes g amg 6x6 voor deur stond keek niemand er naar om, zegt wel wat over soort buurt denk ik :o

    Vieze boom knuffelaar.

    Een tesla model S is saai man, op de snelweg blaas ik ze weg :roflol:
     
    Vriend die met tesla model s aan komt zetten waarna halve buurt die auto staat te bekijken :roflol:

    Toen vorige week mercedes g amg 6x6 voor deur stond keek niemand er naar om, zegt wel wat over soort buurt denk ik :o

    Ligt er waarschijnlijk aan omdat mercedes g eruit ziet alsof hij 20 jaar oud is :o

    Vieze boom knuffelaar.

    Een tesla model S is saai man, op de snelweg blaas ik ze weg :roflol:

    Wat rij jij dan?

    Tesla S is toch best rap?
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    vuile boom knuffelaars :mad:
     
    Weekend, en lekker getraind :)
     
    Lekker gezond ja
     
    Een lekkere bak havermout met whey en pindapasta. :D
     
    Heerlijke warme speltbroodjes :o
     
    Mn trein die op tijd is en de Wi-Fi werkt! En als ik vanavond thuis kom dan staat onze nieuwe super chille hoekbank er! Een maand eerder dan de geplande leverdatum :D bye bye tuinstoelen.
     
    Back
    Naar boven