AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mn trein die op tijd is en de Wi-Fi werkt! En als ik vanavond thuis kom dan staat onze nieuwe super chille hoekbank er! Een maand eerder dan de geplande leverdatum :D bye bye tuinstoelen.

    Is je vriendje thuis vanavond? Zo niet kom ik op de koffie! xxxxx
     
    Vernieuwde sinterklaasliedjes... Please :roflol:
     
    Wat rij jij dan?

    Tesla S is toch best rap?

    Een auto met de helft van het vermogen van zo'n model S.

    Een Tesla Model S is best rap, maar tot op een gegeven moment... En ga daarmee maar eens vaak 150+ rijden, binnen no time sta je stil :roflol:
     
    Een auto met de helft van het vermogen van zo'n model S.

    Een Tesla Model S is best rap, maar tot op een gegeven moment... En ga daarmee maar eens vaak 150+ rijden, binnen no time sta je stil :roflol:

    Heb het even opgezocht, ze zijn rap naar de 100 en hebben "maar" een top van gemiddeld 200(ligt eraan welke motor je hebt). Dan ben je idd met een beetje auto hem op de snelweg snel voorbij :)
     
    Nieuwe bank is geleverd na een maand op tuinstoelen te hebben gezeten *O*
     
    Nieuwe bank is geleverd na een maand op tuinstoelen te hebben gezeten *O*

    Die van mij komt a.s. vrijdag, 13 weken op een oude 2 zits + gammel ikea stoel gezeten :o:o
     
    Vriend die met tesla model s aan komt zetten waarna halve buurt die auto staat te bekijken :roflol:

    Toen vorige week mercedes g amg 6x6 voor deur stond keek niemand er naar om, zegt wel wat over soort buurt denk ik :o

    Mensen in mijn omgeving van mijn leeftijd hebben helemaal geen auto's van 60.000euro :(
     
    Mensen in mijn omgeving van mijn leeftijd hebben helemaal geen auto's van 60.000euro :(

    :o zijn meestal geen eigen auto's maar geleend/van werk.

    Ken 1 van mijn leeftijd die een m5 f10 heeft, rest komt niet boven de 20k uit wat ze aan auto's uitgegeven hebben..
     
    :o zijn meestal geen eigen auto's maar geleend/van werk.

    Ken 1 van mijn leeftijd die een m5 f10 heeft, rest komt niet boven de 20k uit wat ze aan auto's uitgegeven hebben..

    Maar ben je nu ook daadwerkelijk gelukkiger, als je het vergelijkt met toen je nog geen miljonair was? :o
     
    Maar ben je nu ook daadwerkelijk gelukkiger, als je het vergelijkt met toen je nog geen miljonair was? :o

    ik rij een hyundai I10 en ben gelukkig :o
     
    Maar ben je nu ook daadwerkelijk gelukkiger, als je het vergelijkt met toen je nog geen miljonair was? :o

    Ironisch gezien had ik al het gezeik dat in mijn leven is nu niet gehad als ik geen geld had gehad.

    Sinds ik besloten heb alles vast te zetten en gewoon weer normaal te leven ben ik eerlijk gezegd een stuk gelukkiger. Leef alleen wat ruimer dan de gemiddelde 'student' (lees: duurdere tv, minder druk maken om brandstof verbruik enz.)

    Heb nu zelfs een vriendin die weigert iets aan te nemen wat anders is dan eten/drinken :o
     
    Ironisch gezien had ik al het gezeik dat in mijn leven is nu niet gehad als ik geen geld had gehad.

    Sinds ik besloten heb alles vast te zetten en gewoon weer normaal te leven ben ik eerlijk gezegd een stuk gelukkiger. Leef alleen wat ruimer dan de gemiddelde 'student' (lees: duurdere tv, minder druk maken om brandstof verbruik enz.)

    Heb nu zelfs een vriendin die weigert iets aan te nemen wat anders is dan eten/drinken :o

    Opeens miljonair geworden dan, dus niet altijd geweest? Aware me. Vertel je levensverhaal.
     
    ik rij een hyundai I10 en ben gelukkig :o

    Zag er laatst 1 rijden gifgroen met zwarte velgen, zag er nog best vet uit :p

    ---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

    Opeens miljonair geworden dan, dus niet altijd geweest? Aware me. Vertel je levensverhaal.

    Staat wel ergens op dbb :o
     
    Zag er laatst 1 rijden gifgroen met zwarte velgen, zag er nog best vet uit :p

    ---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------



    Staat wel ergens op dbb :o

    mijne is beige :o

    was van mijn opa
     
    Zag er laatst 1 rijden gifgroen met zwarte velgen, zag er nog best vet uit :p

    ---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------



    Staat wel ergens op dbb :o

    Zoek het en copypaste het, zet maar in spoiler zodat diaephi er geen last van heeft
     
    Back
    Naar boven