XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (52 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik vind het ook wel prima zo, maar hoe langer het zulk weer blijft, hoe langer het koud blijft.
    Jaren terug was het rond april regelmatig lente weer, nu loop je rond die tijd nog in je winterjas rond.

    Wie weet is het komend jaar anders.. en zo niet dan hebben we een prima reden om tot april te cleanbulken ;)
     
    Wie weet is het komend jaar anders.. en zo niet dan hebben we een prima reden om tot april te cleanbulken ;)

    Ik ben benieuwd, op de een of andere manier verwacht ik een horror winter :roflol: Hopelijk niet :o
     
    Ik ben benieuwd, op de een of andere manier verwacht ik een horror winter :roflol: Hopelijk niet :o

    Hey hell, waar zit je dikke broer? Heb hem al lang niet meer op dbb gezien
     
    Hey hell, waar zit je dikke broer? Heb hem al lang niet meer op dbb gezien

    Mijn broer zit niet op DBB :)
    Plus hij is niet dik, hij staat op ongeveer 8% vet, jij bent dik.


    OT:
    Schattig :o

    a5NbenV_460sa_v1.gif
     
    heb wel zin in horrorwinter, lekker bulken
     
    "Woej winter is tof"

    totdat ze binnen de verwarming op 30 graden zetten omdat het buiten zo koud is :mad:
     
    Net terug van de kinesist, 5de sessie. Hij heeft het verslag van het ziekenhuis bekeken, mijn huidige staat geevalueerd en geconcludeerd dat hij geen restricties ziet" en dat ik dus "alles mag doen, zolang ik maar op de goede vorm let" (dus de oefeningen die ik tijdens mijn trainen doe, mag ik blijven doen, zolang ik maar "perfect form" houd; Maar dat doe ik altijd. Super. Dus morgen tweede sessie squatten, deadliften, overhead pressen, power en hang cleanen, en ... my all time favourite, sprinten.
     
    Nieuwe fiets gekregen van gemeentewerkers omdat die buiten het rek stond.
     
    2 meiden, nieuwe leden in de gym 8/10 Dbb standarts :cool:

    Opeens werd er minder gelachen begon men wat serieuzer te doen ook, alpha competitie gedrag onder de vrijgezel mannen was duidelijk merkbaar :roflol:
     
    2 meiden, nieuwe leden in de gym 8/10 Dbb standarts :cool:

    Opeens werd er minder gelachen begon men wat serieuzer te doen ook, alpha competitie gedrag onder de vrijgezel mannen was duidelijk merkbaar :roflol:

    toen je curlde jij even het gewicht dat zij aan het deadliften waren?

    pussy gains all around
     
    Back
    Naar boven