MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Geen verstand van auto's, maar ik heb wel even je hulp nodig :roflol:

Nam net een theelepel magnesium citraat, wat spontaan in mijn mond ontbrandde (het werd super heet)

Resultaat = semi verbrande tong en hand bij het uitspugen.

Wat de fuck?
Dit klinkt echt als zo'n vraag uit een chemie boek van de middelbare school. Die wist ik toen ook nooit :roflol:
 
Dit klinkt echt als zo'n vraag uit een chemie boek van de middelbare school. Die wist ik toen ook nooit :roflol:

Wat afwijkend was, was dat 't magnesium niet fijn was vergeleken met de mijne (gebruikte die van m'n moeder dit keer). Het was klonterig en vast in plaats van fijn.

Heeft waarschijnlijk met de zuurgraad te maken ofzo, die omhoog schoot :scratch:
 
Wat afwijkend was, was dat 't magnesium niet fijn was vergeleken met de mijne (gebruikte die van m'n moeder dit keer). Het was klonterig en vast in plaats van fijn.

Heeft waarschijnlijk met de zuurgraad te maken ofzo, die omhoog schoot :scratch:
Nee, zal een exothermische reactie hebben plaatsgevonden met het poeder, en iets op je tong.

Klonterig kan gebeuren als het langer staat, zit altijd wat bindingsmiddel etc. tussen. Als het lang staat gaat er wat vocht intrekken en krijg je klonters.
 
Iemand hier met verstand van auto's die mij kan vertellen of zo'n bmw 1-series (118i bijv. bj ~2008 of later) een beetje degelijk is voor wat het kost? Ik weet geen flikker van auto's namelijk.

Bmw's zijn degelijk, maar elk type auto/motorblok heeft wel zijn probleempjes.

Wat je het beste kan doen is effe kijken op het Nederlandse Bmw forum en dan onder 1 serie (e87 is dat type volgens mij), eventueel kan je daar nog je vragen kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Bmw's zijn degelijk, maar elk type auto/motorblok heeft wel zijn probleempjes.

Wat je het beste kan doen is effe kijken op het Nederlandse Bmw forum en dan onder 1 serie (e87 is dat type volgens mij), eventueel kan je daar nog je vragen kwijt.
Thanks. Heb wat te lezen zie ik.
 
Heerlijk weer om zo even te trainen en daarna de motorfiets los te janken :cool:
 
Wel met volle pens en ik houd ook een flink pak vocht vast maar toch fijn om weer die 100+ op de schaal te zien.

2rp4msg.png
 
IS het mooi weer dan bij jullie, ik kijk nu net naar buiten, maar het is kut weer :(
 
Sterkste man me favoriete zaterdagavond programma
 
IS het mooi weer dan bij jullie, ik kijk nu net naar buiten, maar het is kut weer :(

Goed weertje hoor, morgen ook.
Lekker romantisch met zonsondergang gereden, alleen ik rij soms echt te hard en gevaarlijk.
Weer veilig thuis gekomen, maar twijfel toch om dat ding weg te doen.
 
Joepie, pijnloos kunnen DLen. Rug, quad en schouder inmiddels volledig hersteld.

Echt niet gedacht dat 't zo snel zou gaan, nu weer lekker bouwen.
 
Back
Naar boven