XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Legdag, beenday
     
    crossfitmeme5.jpg

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    kan iemand mij helpen aan een goede pl riem? (link in karma ofzo) heb blijkbaar een weightlifting belt.
     
    Standaard Magento theme, de over ons pagina (http://titanwebshop.nl/nl/over-ons/) doet het niet, dikzak op de frontpage, ziet er heel dodgy uit Eddine. :o

    Maakt me weinig uit. De klantendoelgroep is vrij klein en ze weten ons vanzelf wel te vinden. Iedereen in powerlifting gebied kent ons 3 van Titan Nederland en ziet ons op alle wedstrijden, dus ze zullen niet snel denken dat het dodgy is. Daarnaast hoeven we er alle 3 niet rijk van te worden. Denk niet dat ik als (fiscaal) jurist over 2 jaar nog polsbandjes verkoop :p

    Belangrijkste was dat alle producten erop staan en dat betalen via iDeal werkt.
     
    die van de Rumble store is erg goed en kost niet veel.
    http://titanwebshop.nl/nl/titan-gear/raw-lifting/powerlifting-belt-quick-release deze is ook erg goed.

    Maakt me weinig uit. De klantendoelgroep is vrij klein en ze weten ons vanzelf wel te vinden. Iedereen in powerlifting gebied kent ons 3 van Titan Nederland en ziet ons op alle wedstrijden, dus ze zullen niet snel denken dat het dodgy is. Daarnaast hoeven we er alle 3 niet rijk van te worden. Denk niet dat ik als (fiscaal) jurist over 2 jaar nog polsbandjes verkoop :p

    Belangrijkste was dat alle producten erop staan en dat betalen via iDeal werkt.
    Nou of je het nu wil of niet, ik ga iedere gelegenheid aangrijpen om je website te promoten :roflol:
     
    Ha, dat is prima natuurlijk. Ik mag het niet van Big-T :D
    Ik heb overigens helemaal niks met die site gedaan. Ben daar niet in bekend en wil het ook niet zijn.

    prima site verder en goed spul. Enige wat IMO beter kan is dat je op de site zelf de maat enzo kan selecteren.
     
    prima site verder en goed spul. Enige wat IMO beter kan is dat je op de site zelf de maat enzo kan selecteren.

    Volgens mij kan dat nu wel bij een aantal artikelen? "We" zijn ook nog bezig met de lopende voorraad erin te verwerken, maar hoe dat allemaal gaat weet ik niet precies.
     
    Back
    Naar boven