Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • heb dat nooit echt gesnapt

    het enige wat echt telt is toch hoeveel je lift?

    Nogal oneerlijk. Niemand stopt voor een 2 meter grote 115 kg wegende neger. Ik moet altijd met eigen vervoer:(
     
    Want neerkijken op niveau 1 opleidingen is slecht ofzo? Ik kijk ook neer op een boel pruts hbo opleidingen, en zelfs op veel aspecten van de BSc die ik heb afgerond. Veel opleidingen zijn nu eenmaal kut. De hbo analoog van mijn BSc is ook tien keer niks (die van de HvA iig).

    Houd ik nu nog wel een klein beetje respect over, of kan ik dat wel vergeten :(?

    Echt weer zo'n typisch universitair geschoold joch.
     
    Want neerkijken op niveau 1 opleidingen is slecht ofzo? Ik kijk ook neer op een boel pruts hbo opleidingen, en zelfs op veel aspecten van de BSc die ik heb afgerond. Veel opleidingen zijn nu eenmaal kut. De hbo analoog van mijn BSc is ook tien keer niks (die van de HvA iig). Houd ik nu nog wel een klein beetje respect over, of kan ik dat wel vergeten :(?
    Neerkijken op opleidingen kan ik bij inkomen,
    neerkijken op het mindere leervermogen van personen is nogal triest naar mijn mening.
     
    Want neerkijken op niveau 1 opleidingen is slecht ofzo? Ik kijk ook neer op een boel pruts hbo opleidingen, en zelfs op veel aspecten van de BSc die ik heb afgerond. Veel opleidingen zijn nu eenmaal kut. De hbo analoog van mijn BSc is ook tien keer niks (die van de HvA iig).

    Houd ik nu nog wel een klein beetje respect over, of kan ik dat wel vergeten :(?

    neerkijken op de opleiding zelf is misschien niet de goede woordkeuze geweest. Bedoelde meer het neerkijken op iemand die zo'n opleiding gevolgd heeft ;)
    Dat veel opleidingen "pruts" zijn ben ik helemaal met je eens...
     
    IMO zit er een verschil tussen neerkijken op niveau 1 opleidingen en neerkijken op een persoon die zo'n opleiding volgt.

    Edit: andere waren me voor :roflol: Timing..
     
    Want neerkijken op niveau 1 opleidingen is slecht ofzo? Ik kijk ook neer op een boel pruts hbo opleidingen, en zelfs op veel aspecten van de BSc die ik heb afgerond. Veel opleidingen zijn nu eenmaal kut. De hbo analoog van mijn BSc is ook tien keer niks (die van de HvA iig).

    Houd ik nu nog wel een klein beetje respect over, of kan ik dat wel vergeten :(?

    Ik kijk neer op mensen die neerkijken op andere mensen puur op basis van het opleidingsniveau dat zij hebben genoten zonder iets van zijn/haar achtergrond of persoonlijkheid af te weten en zich dus automatisch als beter profileren.
     
    Ik kijk neer op mensen die neerkijken op andere mensen puur op basis van het opleidingsniveau dat zij hebben genoten zonder iets van zijn/haar achtergrond of persoonlijkheid af te weten en zich dus automatisch als beter profileren.

    Hypocriet.
     
    Want neerkijken op niveau 1 opleidingen is slecht ofzo? Ik kijk ook neer op een boel pruts hbo opleidingen, en zelfs op veel aspecten van de BSc die ik heb afgerond. Veel opleidingen zijn nu eenmaal kut. De hbo analoog van mijn BSc is ook tien keer niks (die van de HvA iig).

    Houd ik nu nog wel een klein beetje respect over, of kan ik dat wel vergeten :(?

    probeer je nu te zeggen dat je een minder hoge pet op hebt van iemand die een bsc literatuurwetenschappen doet dan van iemand die een bsc wiskunde doet?

    ik hoop eigenlijk stiekem dat iedereen dat wel vindt
     
    Maar dan is de echte vraag: kijk jij ook neer op Mister10?
    Mister10 is voor mij toch wel het ultieme bewijs dat iedere idioot een doctoraat kan halen :roflol:

    probeer je nu te zeggen dat je een minder hoge pet op hebt van iemand die een bsc literatuurwetenschappen doet dan van iemand die een bsc wiskunde doet?

    ik hoop eigenlijk stiekem dat iedereen dat wel vindt
    Ik probeerde eigenlijk stiekem te zeggen dat ik een BSc heb. En stiekem ook een MSc. En dat mij dat het recht geeft om neer te kijken op iedereen die dat niet heeft.
     
    Want neerkijken op niveau 1 opleidingen is slecht ofzo? Ik kijk ook neer op een boel pruts hbo opleidingen, en zelfs op veel aspecten van de BSc die ik heb afgerond. Veel opleidingen zijn nu eenmaal kut. De hbo analoog van mijn BSc is ook tien keer niks (die van de HvA iig).

    Houd ik nu nog wel een klein beetje respect over, of kan ik dat wel vergeten :(?
    Why? Iemand die ik ken doet die opleiding :p
     
    Mister10 is voor mij toch wel het ultieme bewijs dat iedere idioot een doctoraat kan halen :roflol:


    Ik probeerde eigenlijk stiekem te zeggen dat ik een BSc heb. En stiekem ook een MSc. En dat mij dat het recht geeft om neer te kijken op iedereen die dat niet heeft.

    Awww nog geeneens een PHD, valt me tegen :( weg respect ;) :trollface:
     
    Mister10 is voor mij toch wel het ultieme bewijs dat iedere idioot een doctoraat kan halen :roflol:

    +mensen met PhDs in BIOLOGIE die niet in de evolutietheorie geloven

    en het blijft sowieso 1 van the great mysteries of life voor mij hoe sommige mensen zo fucking intelligent maar wel zo fucking stom kunnen zijn
     
    +mensen met PhDs in BIOLOGIE die niet in de evolutietheorie geloven

    en het blijft sowieso 1 van the great mysteries of life voor mij hoe sommige mensen zo fucking intelligent maar wel zo fucking stom kunnen zijn

    IQ en EQ zijn niet hetzelfde. Dat soort mensen kunnen studeren, onthouden en invullen, maar voor de rest..
     
    Why? Iemand die ik ken doet die opleiding :p
    Heb nu al meerdere HvA studenten geholpen met hun 'huiswerk' en leerstof, nou godsamme zeg, het verbaasd mij als je na die opleiding uberhaupt een beetje zelfstandig kunt programmeren als je niet daarnaast nog wat ervaring hebt opgedaan. Ze leren letterlijk alle trucjes van NetBeans om code te genereren, maar snappen zelf niet echt wat het allemaal echt doet. Statische functies, constructoren, overerving, polymorfisme enzo krijgen ze allemaal wel 'kort' op de opleiding, maar je kunt prima voldoendes halen zonder te weten wat ze zijn. Ook veel veelgebruikte datastructuren zeggen ze allemaal niets.

    De huiswerkopdrachten zijn ook enorm makkelijk, zeker de eerste twee jaren zijn lachwekkend.

    Awww nog geeneens een PHD, valt me tegen :( weg respect ;) :trollface:
    Ik wacht stilletjes op een eredoctoraat.
     
    IQ en EQ zijn niet hetzelfde. Dat soort mensen kunnen studeren, onthouden en invullen, maar voor de rest..

    of van die mensen die dus gewoon oprecht niet geloven in de wetenschappelijke methode

    dat soort mensen bestaan dus gewoon eh
     
    Back
    Naar boven