Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • No shit :')
    Ging om het 'veel mensen'.
    Het is hier te vroeg voor :D

    Dat is toch algemeen bekend? Na WO2 ging iedereen nken als konijnen van de euforie dat Hitler en kornuiten wegh waren. Reken maar uit hoe lang 1945-1950 geleden is en zie de pensioengerechtigde leeftijd.
     
    that feel when je eigenlijk niet echt een keus hebt behalve verder studeren maar daar heeeleeeemaal de schurft in hebt

    hoezo heb je geen keuze dan?
     
    Dat is toch algemeen bekend? Na WO2 ging iedereen nken als konijnen van de euforie dat Hitler en kornuiten wegh waren. Reken maar uit hoe lang 1945-1950 geleden is en zie de pensioengerechtigde leeftijd.

    Uhm ja..dat zei ik dus ook :roflol:
    Door de babyboom, vandaar dus dat de markt weer mensen nodig zal hebben, vooral in de beroepen die vroeger (waar de babyboom kinderen dus) veel gekozen werden, welke nu niet meer zo populair zijn.
     
    heeft te maken met de babyboom denk ik
     
    misschien dat mensen blij waren na WOII en daarom veel kindjes hebben gemaakt

    dat zou best wel eens de oorzaak kunnen zijn
     
    Hmm..ja..zou inderdaad best kunnen :eek: Wat een inzicht ineens!
    Ik zal me eens inlezen, terwijl ik pindakaas op mn buik smeer :D
     
    Dat is toch algemeen bekend? Na WO2 ging iedereen nken als konijnen van de euforie dat Hitler en kornuiten wegh waren. Reken maar uit hoe lang 1945-1950 geleden is en zie de pensioengerechtigde leeftijd.

    wat een onzin dit, komt door de babyboom man
     
    komt denk ik omdat de mensen ouder worden rn daarom met pensioen gaan ! maar hoe zijn die ouwe lui nou op de wereld gekomen zulke getalen ? zijn het allemaal kinderen van vrouwen die verkracht zijn door nazi's en dat er dus een WO III komt ?

    stel dat
     

    lijkt wel met elk filmpje harder cringen te worden

    doet gewoon bijna pijn om naar te kijken

    die wat oudere mannen die alle schaamte allang ontgroeid zijn gewoon recht voor z'n raap: klaarkomen
    :roflol:baas


    nicee
     
    Haha Zwolle :p die ene ook: "zeg, wat bint dit veurn vraagn?"
     
    short voor de flexcup gevonden :D
     
    lijkt wel met elk filmpje harder cringen te worden doet gewoon bijna pijn om naar te kijken die wat oudere mannen die alle schaamte allang ontgroeid zijn gewoon recht voor z'n raap: klaarkomen :roflol:

    jaaaaaa ik zit ook echt met plaatsvervangende schaamte te kijken elke x

    Haha Zwolle :p die ene ook: "zeg, wat bint dit veurn vraagn?"

    ken je niemand?

    bij een van die andere filmpjes zei zo'n chick dat ze dr ex aan het ppen was in een bus/trein oid en zij werd dus getagged in dumpert.nl Facebook hahaha :roflol:
     
    jaaaaaa ik zit ook echt met plaatsvervangende schaamte te kijken elke x



    ken je niemand?

    bij een van die andere filmpjes zei zo'n chick dat ze dr ex aan het ppen was in een bus/trein oid en zij werd dus getagged in dumpert.nl Facebook hahaha :roflol:

    Nee helaas! Was extra leuk geweest.
     
    Prima PR's vandaag op de BSQ en BP

    5x100 kg squat en 5x80 kg bench

    hnnngg



    en vanavond naar London Grammar

    hnnngg
     
    Back
    Naar boven