MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • O leuk welkom wil je m'n adres mag je ze zo nog komen bewonderen en je mag ze misschien aanraken

    Ik mag niet in het donker rijden... want dan komen er allemaal enge mannen en die doen mij dan ontvoeren:eek:

    ---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------



    Nou nou wat een taal... Ik doe nooit vieze taal:D:D[/QUOTE]

    ik besgerm je wel sgatjeh van me kom maar zie je zo lig al klaar alvast in bet
     
    Ik mag niet in het donker rijden... want dan komen er allemaal enge mannen en die doen mij dan ontvoeren:eek:

    ---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------



    Nou nou wat een taal... Ik doe nooit vieze taal:D:D

    ik besgerm je wel sgatjeh van me kom maar zie je zo lig al klaar alvast in bet[/QUOTE]

    Hoe groot is jou bed? :)
     
    Marleentje,

    Enige kans dat je in Overijssel woont en me bed kunt komen helpen op te warmen door samen te knuffelen? :o

    Ik heb trouwens een bed van 2m lang en 1m breed.
     
    Marleentje,

    Enige kans dat je in Overijssel woont en me bed kunt komen helpen op te warmen door samen te knuffelen? :o

    Ik heb trouwens een bed van 2m lang en 1m breed.

    Ehm nee ik woon in Gelderland geloof ik denk dat ik maar is bij me man in bed ga stappen:eek:
     
    Ehm nee ik woon in Gelderland geloof ik denk dat ik maar is bij me man in bed ga stappen:eek:

    Heeeey ik woon op de grens van Overijssel en Gelderland.

    Srs. :o

    Mag ik wel bij jullie in bed? Ik heb last van koude voetjes, heb ik een schijt hekel aan. :(
     
    Heeeey ik woon op de grens van Overijssel en Gelderland.

    Srs. :o

    Mag ik wel bij jullie in bed? Ik heb last van koude voetjes, heb ik een schijt hekel aan. :(

    Ja hoor je mag er wel tussen in als je je koude voeten maar aan je eigen kant houd want die hoef ik niet:eek:
     
    ik besgerm je wel sgatjeh van me kom maar zie je zo lig al klaar alvast in bet

    Hoe groot is jou bed? :)[/QUOTE]
    Kun jij niet quoten? Zal ik het je leren?

    Ik heb een 1-persoons bed maar jij past daar wel bij met 1.51m ihihihihihihi hhi
    Ehm nee ik woon in Gelderland geloof ik denk dat ik maar is bij me man in bed ga stappen:eek:
    Ik woon ook in Gelderland, misschien zijn we wel buren!!!!!!!!
     
    Ja hoor je mag er wel tussen in als je je koude voeten maar aan je eigen kant houd want die hoef ik niet:eek:

    En dat zeg je nu? Pff... ik had het zo koud vannacht, ook had ik niemand om mee te knuffelen. :(

    Adres via pm, dan kom ik vannacht langs.
     
    Hoe groot is jou bed? :)
    Kun jij niet quoten? Zal ik het je leren?

    Ik heb een 1-persoons bed maar jij past daar wel bij met 1.51m ihihihihihihi hhi

    Ik woon ook in Gelderland, misschien zijn we wel buren!!!!!!!![/QUOTE]

    Ja leer mij is quoten.
    Waar woon jij dan?
     
    Oehh marleentje got pick up skills
     
    • Like
    Waarderingen: Ot92
    En dat zeg je nu? Pff... ik had het zo koud vannacht, ook had ik niemand om mee te knuffelen. :(

    Adres via pm, dan kom ik vannacht langs.

    Ja ik was ondertussen al in mijn warme bedje in slaap gevallen:D
     
    Kun jij niet quoten? Zal ik het je leren?

    Ik heb een 1-persoons bed maar jij past daar wel bij met 1.51m ihihihihihihi hhi

    Ik woon ook in Gelderland, misschien zijn we wel buren!!!!!!!!

    Ja leer mij is quoten.
    Waar woon jij dan?[/QUOTE]

    Je quote mij en daarna copy paste je mijn bericht nog in je eigen quote ik snap er niks van dit gaat mij te ver zeg jij mij maar is waar jij woon dan zeg ik of ik langs wil komen goet
     
    wat een raar quote gesprek
     
    Ja leer mij is quoten.
    Waar woon jij dan?

    Je quote mij en daarna copy paste je mijn bericht nog in je eigen quote ik snap er niks van dit gaat mij te ver zeg jij mij maar is waar jij woon dan zeg ik of ik langs wil komen goet[/QUOTE]

    geen idee hoe ik dat heb gedaan eigenlijk:D
     
    Je quote mij en daarna copy paste je mijn bericht nog in je eigen quote ik snap er niks van dit gaat mij te ver zeg jij mij maar is waar jij woon dan zeg ik of ik langs wil komen goet

    geen idee hoe ik dat heb gedaan eigenlijk:D[/QUOTE]

    Heb gedaan? Je doet het structureel. Zit je op je telefoon ofzo? En stuur is in karmaberichtje waar je woont :$
     
    • Like
    Waarderingen: Ot92
    geen idee hoe ik dat heb gedaan eigenlijk:D

    Heb gedaan? Je doet het structureel. Zit je op je telefoon ofzo? En stuur is in karmaberichtje waar je woont :$[/QUOTE]
    Nee ik zit gewoon op mijn laptop zal wel iets fout doen
     
    Hmhm kijken of tie het nu wel goed doet dan

    nee dus hahahaah

    ---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

    Probeer het nou nog eens?
    Maar weet je nu al waar ik woon?
     
    Back
    Naar boven