Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • wil je een
    2ryljr5.jpg
    ?

    wat
     
    Lolwat

    De schoenen die ik gekocht had, had mijn vader blijkbaar al aangenomen en was het vergeten te zeggen :roflol:

    en ik maar denken dat ze nooit bezorgd zijn en ene meneer Rijnberg ze al had aangenomen
     
    Vanavond charly black en morgen tattoo

    Good times

    3e405c2a672fbe013af0894f45704a31.jpg
     
    Powerlift 2.0 schoenen zitten geweldig achter een stabureau

    ---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

    eigenlijk staan ze geweldig
     
    Powerlift 2.0 schoenen zitten geweldig achter een stabureau

    ---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

    eigenlijk staan ze geweldig

    doe ze aan naar school dan
     
    800 gr spareribs gehad bij steakhouse :heart: fuark die shit was niiiiceeeee
     
    http://www.speld.nl/2014/10/25/discussie-over-racistische-elementen-in-zap-de-neger/
    Er is discussie ontstaan over het drankspel Zap de Neger. De traditie die even Nederlands is als Koningsdag zou volgens tegenstanders racistische elementen bevatten. Vooral in studentenhuizen, zuipketen en op ministeries is het al decennialang razend populair: het nuttigen van alcoholische drank wanneer er tijdens het zappen een negroïde persoon in beeld komt.

    In de toekomst zou Zap de Neger er wel eens heel anders uit kunnen gaan zien, nu steeds meer mensen vinden dat het spel beledigend is voor mensen van exotische herkomst. Voorstanders werpen tegen dat het spel hartstikke gezellig is. Verschillende steden hebben inmiddels aangekondigd het drankspel aan te passen. In Amsterdam wordt na een gerechtelijke uitspraak de gemeentelijke viering van het spel vervangen door ‘Zap de Schoorsteenveger’, terwijl in Gouda voor ‘Zap de Stroopwafel’ is gekozen. De linkse omroep VARA heeft aangekondigd voorlopig geen negers meer uit te nodigen in hun talkshows, om het spel zo te ontmoedigen.

    Niet iedereen is blij met de verandering. Laurens van Dijk (22) is fanatiek Zap de Negeraar: “Zelfs op MTV zijn nooit schoorsteenvegers of stroopwafels in beeld. Op die manier kun je de hele avond niets drinken. Dronken worden op grond van ras is een Nederlandse traditie, dat heeft niets met racisme te maken. Mensen die dat niet snappen, moeten maar oprotten naar hun eigen apenland.”

    Briljant!
     
    Dat was ook de bedoeling van die foto er zo stom en jong mogelijk uit te zien :o
    Ik heb jaw of gods vandaar.
     
    Waarom niet zap de ecto
     
    of Zap de Turk
     
    Morgen begin ik met cutten. Kan niet wachten om shredded te zijn:(
     
    Back
    Naar boven