MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ah, dacht dat er een domme fout in stond die ik niet zag. Vanwaar eigenlijk de keuze om dit soort dingen met SQL te doen? Optimalisatie ding?

    Is voor reporting doeleinden en uitwisseling gegevens. Meeste werk dat ik doe is in SQL of via SSAS. Zelfde uitvoeren in primaire applicatie kost me meer tijd aan programmeren en inmiddels geen onderdeel meer van mijn functie.

    ---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

    Dat bepaal ik zelf wel Eric.

    Ik zeg wat ik zou doen, niet wat jij moet doen. Het is geen advies dus. Niet dat ik 20 x 200 Kg kan squatten maar dat kan jij ook niet. Maar het is het proberen waard natuurlijk. Kan leuke filmpjes opleveren op Youtube.
     
    Is voor reporting doeleinden en uitwisseling gegevens. Meeste werk dat ik doe is in SQL of via SSAS. Zelfde uitvoeren in primaire applicatie kost me meer tijd aan programmeren en inmiddels geen onderdeel meer van mijn functie.
    Heb te doen met je, ik kan echt niet meer normaal functioneren zonder een degelijk ORM.
     
    Ik zeg wat ik zou doen, niet wat jij moet doen. Het is geen advies dus. Niet dat ik 20 x 200 Kg kan squatten maar dat kan jij ook niet. Maar het is het proberen waard natuurlijk. Kan leuke filmpjes opleveren op Youtube.

    Jij lift niet eens ecto

    En het was een multiple choice vraag, ik dacht, jij zal daar wel veel ervaring mee hebben met je MBO denkniveau.
     
    Jij lift niet eens ecto

    En het was een multiple choice vraag, ik dacht, jij zal daar wel veel ervaring mee hebben met je MBO denkniveau.
    Jeetje, wat een agressie. Dit is weer een totaal overdreven reactie van Hoody.
    En ik kan op dat lange verhaal een heel kort antwoord geven.

    Moderate maar eens een paar keer goed. Kijk maar eens wat er gebeurd.
    Dan zal je zien dat er helemaal niet zoveel gebeurd als dat jij denkt dat er gebeurd met moderatie.
    Ik ken gasten die gooien met kaarten en die hebben geen aanzien. Op het forum zijn er hier zat, zien die eruit alsof ze aanzien hebben?

    Al trap je er 20 rode kaarten uit wil niet zeggen dat je aanzien krijgt.

    Kaarten horen erbij. Dat valt niet te ontkennen. Het versterkt het proces.
    Maar het is niet zo magisch en gevaarlijk als dat Hoody doet voorkomen in z'n post.
    Het is een combinatie van alles bij elkaar. Doe je alles goed en heb je goede genen. Dan versterken de kaarten al deze aspecten. Maar het is geen en zal nooit een garantie zijn op een goed aanzien.

    Beetje respect voor de echte moderators is wel op zijn plaats.
     
    Jij lift niet eens ecto

    En het was een multiple choice vraag, ik dacht, jij zal daar wel veel ervaring mee hebben met je MBO denkniveau.

    Wie zegt dat ik niet lift?

    Ben je ongesteld, je klinkt wel als een bitch. Maar met mijn MBO denk niveau doe ik toch wel iets goed met een hbo plus functie en 4k per maand.
     
    Wie zegt dat ik niet lift?

    Ben je ongesteld, je klinkt wel als een bitch. Maar met mijn MBO denk niveau doe ik toch wel iets goed met een hbo plus functie en 4k per maand.
    + DBB extra's (vakantiehuis op Miami, jaarlijkse moderator trip naar Dubai, iedere 3 jaar een nieuwe >50k auto van de zaak, gratis glasvezel lijntje, fair use AAS [500 mg test per week en een potje orals naar keuze], gratis abonnement bij tenminste 3 gyms, jaarlijkse handtekening van de Mr. O, en ik vergeet er vast nog een paar).

    Was ik maar moderator op DBB. :(
     
    Jij lift niet eens ecto

    En het was een multiple choice vraag, ik dacht, jij zal daar wel veel ervaring mee hebben met je MBO denkniveau.

    Je doet je sig weer eer aan...
     
    Je hoeft je voor niemand anders dan jezelf te verantwoorden :o
     
    gewoon ff jaartje ertussen uit gaan man, beetje liften

    en dan join je me naar rotterdam en maken we epic gains my nigga

    ondertussen wat werken voor ps4 zodat je met de dbb cru' mee kan doen!

    zou dat graag nog een jaartje doen ja
    of 2
    of 30
     
    Hoody is toe aan een knuffeltje denk ik

    Pas maar op, hij neemt dit op als uitnodiging en ik denk dat je binnen nu en een uur een pm hebt van hem wat je adres is om knuffels te geven. Just saying!
     
    Pas maar op, hij neemt dit op als uitnodiging en ik denk dat je binnen nu en een uur een pm hebt van hem wat je adres is om knuffels te geven. Just saying!

    Maakt toch niet uit, ze hebben allang verschillende pm's naar elkaar verstuurd :o
     
    Maakt toch niet uit, ze hebben allang verschillende pm's naar elkaar verstuurd :o

    Oh ahja, ik bemoei me niet echt met alle persoonlijke relaties hier op het forum :D
     
    :D:roflol: Je bent goed op de hoogte

    Dit forum is openbaar (voor leden sowieso) he, wat je post, kan iedereen lezen. Wat dat betreft is iedereen goed op de hoogte zodra ze het goede topic openen :roflol:
     
    Vandaag naar de dokter geweest en ook even de bloeddruk laten nakijken. Alles in orde en hartslag tijdens de meting was 47. Dat cardio'n geeft toch resultaten precies :p
     
    Waarschijnlijk een begeleider gevonden voor komend jaar. Super dicht in de buurt en leuke plek om te trainen:D
     
    Back
    Naar boven