XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hnnggggg :heart:
    keep-calm-and-listen-chillstep-.png
    https://www.youtube.com/watch?v=ghwpPGsOq-0
     
    Ik ben zo zenuwachtig. 11 november is de dag dat mijn lichtje branden mag!!111
     
    • Like
    Waarderingen: GPRO
    Cookies & Cream protein bar van XXL meegenomen naar t werk, hnnnnng
     
    Enige wat in mn poepert komt zijn androgenen :(
     
    http://articles.elitefts.com/traini...fins-3-step-fix-for-amits-world-record-squat/

    lol wat een grap dit



    de meerderheid van de semi-slimme dbbers weet wss wat er anders moet aan die squat om gemakkelijk diepte te halen maar chris duffin schrijft er een artikel over

    goed voorbeeldje van hoe 99.9% van de internetartikels tegenwoordig gewoon geschreven worden om interessant te doen en aandacht/views op je website te oogsten

    ---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

    maarja de meerderheid ziet het verschil tussen goede informatie en een beetje gebrabbel om interessant te klinken niet dus ik denk niet dat we anytime soon van dit soort onzin af gaan komen

    maar wie

    was

    knee travel
     
    Ik ben zo zenuwachtig. 11 november is de dag dat mijn lichtje branden mag!!111

    Jaaaja als het jullie protestanten uitkomt valt er wel vanalles te vieren.
    hypocriet!
     
    Elke dag is voor mij een feestdag, daarom is het voor mij niet mogelijk om voor een baas te werken!
     
    Ik was bang dat ik AIDS had, maar ik kreeg net een belletje van de dokter dat het positief was :)
     
    Jaaaja als het jullie protestanten uitkomt valt er wel vanalles te vieren.
    hypocriet!

    Ze krijgen er geen vrij voor ofzo hoor, dus calm your tits down please.
     
    Bijna Woensdag Hnnnnggggg :heart:
     
    Wanneer krijg ik eens een beurt van je op Woensdag?

    wil wel weten of het echt zo hnnngngngngngngngn is!
     
    • Like
    Waarderingen: GPRO
    Wanneer krijg ik eens een beurt van je op Woensdag? wil wel weten of het echt zo hnnngngngngngngngn is!

    zal wel meevallen als het alleen op woensdag en vrijdag is :o
     
    :roflol:

    Wie heeft het over beurten?
     
    Back
    Naar boven