MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Teveel mensen die ik karma moet geven met het antwoord:

    Ze is boos omdat mensen lachten om haar instagram fotos enzo en daarom stuurde ze boze karma naar ze. IMO ook jaloers op Marleentje haar aandacht :o

    Case closed.

    OT: nek en rug weer gekraakt, feels good.
     

    Hee Obee, ik heb de laatste tijd last van erectieproblemen.. zou jij mij hier bij kunnen adviseren wat te doen??
     
    Hee Obee, ik heb de laatste tijd last van erectieproblemen.. zou jij mij hier bij kunnen adviseren wat te doen??
    Misschien moeten we een keer meeten om hier samen naar te kijken
     
    Teveel mensen die ik karma moet geven met het antwoord:

    Ze is boos omdat mensen lachten om haar instagram fotos enzo en daarom stuurde ze boze karma naar ze. IMO ook jaloers op Marleentje haar aandacht :o

    Case closed.

    OT: nek en rug weer gekraakt, feels good.

    Pics or it didnt happen.

    En dan heb ik het over die instragram pics. :o
     
    Teveel mensen die ik karma moet geven met het antwoord:

    Ze is boos omdat mensen lachten om haar instagram fotos enzo en daarom stuurde ze boze karma naar ze. IMO ook jaloers op Marleentje haar aandacht :o

    Case closed.

    OT: nek en rug weer gekraakt, feels good.

    Jammer dat het uwv je maar een dag vrijwilligerswerk laat doen, dat je tijd voor dit soort dingen hebt. Mijn god :o
     
    hooOOoooOOOOooooooooooooooOOOoooooooooooooo

    :popcorn:
     
    tinyurl.com/ikben12enwatisdit

    Valt weinig te zien
     
    tinyurl.com/ikben12enwatisdit

    Valt weinig te zien

    Ja vind het nou ook niet echt bijzonder om zo'n hele rel over te maken, maar goed...

    Eerder verbazingwekkend dat er zoveel moeite wordt gedaan voor zulke foto's.
     
    Ja vind het nou ook niet echt bijzonder om zo'n hele rel over te maken, maar goed...

    Heb niet eens gelezen waarover het ging. Zag alleen het woord pics voorbij komen
     
    Back
    Naar boven