MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nou het gesprek wat ik vandaag gehad heb, ik ben nagenoeg net terug :o
     
    Leuke job op freelance basis voor 20+ u per week voor de komende eeuw hnnnngggggggggg
     
    Leuke job op freelance basis voor 20+ u per week voor de komende eeuw hnnnngggggggggg

    Nice, ik heb om de een of andere reden het idee dat dit iets is waarmee je per maand dubbel zo veel verdient als de gemiddelde dbb'er, maar in de helft van het aantal uren. :roflol:

    Gefeliciteerd
     
    Galen is de huisdealert van DBB. Hij maakt dikke doekoes.
     
    Nice, ik heb om de een of andere reden het idee dat dit iets is waarmee je per maand dubbel zo veel verdient als de gemiddelde dbb'er, maar in de helft van het aantal uren. :roflol:

    Gefeliciteerd

    Verdient niet slecht, maar dat is misschien wat overdreven. Al weet ik niet wat de gem. DBB'er verdient. Voor gem. van m'n leeftijd klopt het wel schat ik zo :o

    ---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

    Conducteur op de trein naar snapcity?

    Machinist.
     
    Verdient niet slecht, maar dat is misschien wat overdreven. Al weet ik niet wat de gem. DBB'er verdient. Voor gem. van m'n leeftijd klopt het wel schat ik zo :o

    ik schat dat je ongeveer ongedefinieerd keer zo veel verdient als ik met die jobba
     
    Twee lieve ettertjes die om m'n nek vliegen toen ik weer op het werk was :)

    Denk dat ééntje zelfs stiekem een klein zoentje gaf :$
     
    Verdient niet slecht, maar dat is misschien wat overdreven. Al weet ik niet wat de gem. DBB'er verdient. Voor gem. van m'n leeftijd klopt het wel schat ik zo :o

    ---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------



    Machinist.

    Altijd lekker als een bedrijf zijn zaken op orde heeft en gewoon lekker wil schuiven als ze er maar een goede medewerker voor terug krijgen.

    Sommige bedrijven willen nou eenmaal het allerbeste. Ze werken hard voor hun mooie kwaliteit en zijn bereid een goed salaris te betalen voor het realiseren van perfectie. Ze staan 100% achter de gegarandeerde
    kwaliteit omdat hun leverancier Europas grootste producent is en je dus altijd van gegarandeerde kwaliteit bent gegarandeerd. Daar zijn ze trots op.

    Ralf
     
    Verdient niet slecht, maar dat is misschien wat overdreven. Al weet ik niet wat de gem. DBB'er verdient. Voor gem. van m'n leeftijd klopt het wel schat ik zo :o

    ---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------



    Machinist.

    Gemiddelde dbb'er verdient hier tussen de 5k en 12k per maand en zijn eigenlijk allemaal hoog geplaatst in bedrijven als Shell, google, microsoft. En dat vanaf hun 17e, winnaars allemaal jwz
     
    Gemiddelde dbb'er verdient hier tussen de 5k en 12k per maand en zijn eigenlijk allemaal hoog geplaatst in bedrijven als Shell, google, microsoft. En dat vanaf hun 17e, winnaars allemaal jwz

    huh wat
     
    Hnnnnngggggggggg Woensdag :heart:
     
    :roflol:

    1307553144_dancing_while_arrested.gif


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven