AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • cheat day just started (eindelijk die chocoladeletter eens aangebroken)
     
    mkw3z6.jpg


    http://www.youtube.com/watch?v=s3liiPu_QZg

    Had die kerel zijn gf niet 'gepranked' met een foto van hem met een andere chick in bed? Ze is toen geflipt en heeft z'n tv een klap verkocht
     
    Die kut heeft al een tv van bijna 2000 euro gemold en nu moet ze hem nog zo aanranden ook. Ik had der gedumpt, wegwezen met dat mokkel, zo lekker is ze ook weer niet.
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Die ga ik kijken zeker weten
     
    dbb meet premiere?
     
    dbb meet premiere?



    > be me
    > Naar premiere / dbb meet gaan
    > Loop zaal in
    > Zie alleen maar ecto's
    > "Hmmm vast de verkeerde zaal"
    > Vraag aan medewerker waar de bodybuilders zijn
    > Dit zijn de bodybuilders
    > MFW


    tumblr_inline_n8d36um7Lu1qd23ok.jpg
     
    > be me
    > zit in zaal
    > deur gaat met een klap open
    > staat een dikke meneer met een baard in de opening
    > gromt een keer
    > draait zich om en loopt weg
     
    Ohneee nu voel ik me echt schuldig dat ik tegen 'de heb je muntje voor mij?' Man altijd zeg nee ga werken :(:(
    Lol bij mij zeggen ze altijd dat ze de verkeerde trein genomen hebben en nog 2 euro nodig hebben om terug te kunnen :o zeg altijd dat ik het verhaal al 20x gehoord heb
     
    Lol bij mij zeggen ze altijd dat ze de verkeerde trein genomen hebben en nog 2 euro nodig hebben om terug te kunnen :o zeg altijd dat ik het verhaal al 20x gehoord heb
    Hier heb je ze nog die 50 cent voor een kop koffie vragen. Nou dan mogen ze er voor mij ook een halen. :D
     
    > be me > zit in zaal > deur gaat met een klap open > staat een dikke meneer met een baard in de opening > gromt een keer > draait zich om en loopt weg



    301kjrt.jpg
     
    Heeft er iemand hier een go pro? Wil niet de duurste maar versie minder lijkt me ook wel ok, heb er alleen nog weinig verstand van. Iemand tips ?
     
    ga je pro aron
     
    Back
    Naar boven