XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • PWS presentatie die debiel goed ging wel schijnheilig van begeleider "haha top gedaan jongens, echt super goed, superleuk" en geeft vervolgens een 6. Wat is dan een 8 verdorie :mad:

    Te herkenbaar. Zit je echt van, ehh maar hij was toch super goed? Why you give me zesjes dan?:o
     
    Te horen gekregen dat ik voor een examen een voldoende heb behaald.

    Ik snapte geen kut van het stof dat ik moest kennen, dit omdat ik pas sinds kort geswitched ben van opleiding en dit vak nieuw kreeg, waarvan ik 1 hele periode niet heb meegedaan. Ook heb ik maar 2 of 3 lessen gevolgd en daar snapte ik ook geen ene kut van.

    Toch een voldoende behaald. :roflol:
     
    te horen gekregen dat ik voor een examen een voldoende heb behaald.

    Ik snapte geen kut van het stof dat ik moest kennen, dit omdat ik pas sinds kort geswitched ben van opleiding en dit vak nieuw kreeg, waarvan ik 1 hele periode niet heb meegedaan. Ook heb ik maar 2 of 3 lessen gevolgd en daar snapte ik ook geen ene kut van.

    Toch een voldoende behaald. :roflol:

    5,5
     

    Dat is een voldoende. :rolleyes:

    Best wel een prestatie van mezelf, vind ik tenminste.

    Alle lessen zowat niet gehad, snapte er geen kut van, amper geleerd en toch een voldoende. :roflol:
     
    Dat is een voldoende. :rolleyes:

    Best wel een prestatie van mezelf, vind ik tenminste.

    Alle lessen zowat niet gehad, snapte er geen kut van, amper geleerd en toch een voldoende. :roflol:
    Minimum effort, maximum results.
     
    Wees blij dat een 5.5 een voldoende is, in delft is een 5.8 of hoger voldoende. Natuurlijk ook al een 5.6 gehaald..
     
    Hnnnngggggggg Woensdag :heart: :heart:
     
    jij hebt net een maand vakantie gehad. Je hebt niets te klagen :p
    Vind persoonlijk dat ik wel een jaar vakantie verdien :(

    Net telefoon gekregen van het werk; nieuw schaapje is zwaar aan het rellen en of ik vroeger kan komen... Weer wat leven in de brouwerij :D
     
    Vind persoonlijk dat ik wel een jaar vakantie verdien :(

    Net telefoon gekregen van het werk; nieuw schaapje is zwaar aan het rellen en of ik vroeger kan komen... Weer wat leven in de brouwerij :D

    Jij moet de nieuweling even "ontgroenen"?
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Gisteren begin met de training, squatrack bezet! Fuck! Waar is die gast mee bezig? Pull ups en curls! Gvd!

    Lege halter gepakt naast het squatrack gaan staan, squat warm up met lege halter. 2 schijven van 20 er op, Steinborn lift squats.

    De voorzet wordt mooi ingekopt door 3 man in het kracht gedeelte.... Tamelijk luid verkondigden ze; 'gelukkig iemand die squats gewoon zo doet en het curlrack over laat voor de echte curlers!'

    In welgeteld 5 seconden was het squatrack vrij! Heerlijk momentje!
     
    Meneer X levert vriendin Y een nare streek
    Y heeft pikante foto's van X
    Ik en Y maken een profiel aan op Grindr
    Gebruiken daarvoor semi erotische foto's van X
    Veel hete gesprekken met geile homo's volgen
    Vervolgens geven we het nummer en snapchat gegevens van X
    Aangegeven dat X dol is op bondage, latex en leer
    X wordt helemaal gek van allemaal foto's en appjes van homo's in latexpakjes

    Muhahahahaaa
     
    Back
    Naar boven