AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 4 sollicitatiebrieven eruit geknald vandaag al. Feeells goed
     
    zFDNjvs.jpg
     
    ohja krijg je dat ook weer:(
    nieuwe jaar allemaal nieuwe mensen, zal wel weer veel te veel curlen de mensen uit het squatrack moeten sleuren:(
     
    de eerste keer dat ik dat mee ga maken.......... kan iemand me vertellen hoe erg dit wordt en hoe ik me er op kan voorbereiden?
     
    de eerste keer dat ik dat mee ga maken.......... kan iemand me vertellen hoe erg dit wordt en hoe ik me er op kan voorbereiden?


    De eerste 2 weken denk je "Wie zijn deze mensen?"

    Daarna denk je "Waar zijn al die mensen?"
     
    gisterenavond tijdens Hobbit 3 ferm buikgriep gekregen, en heel de nacht door. Maar ik zat wel ernet op 115kg, dus 10 kg minder dan 14 december, which is nice, en ben net op tijd terug deftig om toch wat mee te doen met nieuwjaar.
     
    laatste dag van 2014. wat een verrekte kut jaar was het toch ook. nu op naar 2015 hopelijk wordt dat beter en ook meer gains.
    maar wens iedereen nog een fijne jaarwisseling :D
     
    Laatste workout van het jaar strakies :)

    ---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

    Ik heb 6 minuten en 24 seconden gewacht op een climax van dit nummer.. Er kwam niets.. Wats deze? Nu moet ik een hardstyle mix gaan luisteren om toch die climax ergens te te horen.

    Ik wou dat ik negatieve karma kon geven :o

    mindfuuuuuckkkk
    maar dat stuk bij 2:33 is wel een climaxje hoor
     
    Net thuis, godver mooie avond gehad
     
    Vrolijk kerstfeest iedereen

    Weet iemand waar ik de oudejaarsconference van Guido Weijers gratis kan terugkijken?
     
    Back
    Naar boven