Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben ik record?
    19, 190bp, 90kg
     
    Alles gaat wel flink verhoogt worden na het nk raw junioren

    Die minima zijn best laag

    T/m 18 jaar is sub-junioren

    Dus nog anderhalf jaar om daar even taffeshard over heen te knallen denk
     
    weet niet precies waar die masters op slaan, maar je zit er sws 30kg boven dan

    masters is oude lullen. (40+ volgens mij)

    peanuthead valt nog onder de gehandicapten, dus zal hij daar vast wel het Nederlands record hebben bij de junioren
     
    30kg :scratch:
    vind die records altijd zo misleidend. Er zijn vast mensen van mijn leeftijd die nog een stuk meer benchen en niet meedoen met wedstrijden.
     
    Je moet allebei je voeten plat op de grond inderdaad bij de ipf sorry jeau
    Ik kan alleen haken op de grond en bonksen :roflol:
    Maar even srs. In welke categorie val je dan met 19jaar? En wat is het record daar?
     
    Ik kan alleen haken op de grond en bonksen :roflol:
    Maar even srs. In welke categorie val je dan met 19jaar? En wat is het record daar?

    Junior, maar je kan natuurlijk ook gewoon aan open wedstrijden meedoen regardless of leeftijd. Record is 190 volgens mij in de klasse tot 93kg.
     
    Jammer dat ik niet mee kan doen dan, anders had ik ff een nieuw record gebonkst
     
    Ik kan dan wel niet garanderen dat je niet toevallig random geselecteerd wordt voor een dopingtest :$
     
    Gebruik alleen Alpecin, doping voor het haar :s
     
    Dude, this paper is awesome! I am still cleaning up my edits and looking for some references - but wow. You also dug a lot deeper than my hypothesizing in ANABOLICS, touching on some points I definitely didn't get to. I think this should be an easy publish in a good journal, I think.

    Expect to hear from my by tomorrow.. not that I'm adding tremendous substance. You did a killer job framing the point.

    - Bill (Llewellyn)
    Prachtig compliment van iemand die al ruim een decennium in de business zit.
     
    Prachtig compliment van iemand die al ruim een decennium in de business zit.

    link over wat het gaat? Heb Llewellyn hoog staan, zelfs een nick van me op wow :D
     
    wie wat waar
    welke paper

    link over wat het gaat? Heb Llewellyn hoog staan, zelfs een nick van me op wow :D

    Onafhankelijk van Llewelyn kwam ik op het idee dat AAS-geinduceerde hepatotoxiciteit gemedieerd is door AR activatie in levercellen (hij bleek dit idee ook te hebben geschreven in z'n boek Anabolics). Vervolgens heb ik deze hypothese flink uitgewerkt en denk ik voldoende onderbouwing te hebben die inderdaad in die richting wijst. Kort samengevat lijkt het erop dat AR activatie in levercellen (welke heb ik helaas niet kunnen identificeren, maar ik schat gewoon hepatocyten) leidt tot up-regulatie van de b-oxidatie in de mitochondria met bijgevolg meer oxidatieve stress die leidt tot mitochondriale degeneratie. Dit alles staat momenteel netjes uitgewerkt op 5 kantjes met 48 referenties, klaar voor publicatie naar mijn mening (en ook die van Llewellyn's kennelijk).
     
    Prachtig compliment van iemand die al ruim een decennium in de business zit.

    Dat is nog eens aangenaam om te lezen. Lekkerrr.

    Super knap werk. Nu hoef je in theorie niet eens meer een scriptie te schrijven nog voordat je aan de studie biologie bent begonnen.
    Een evt colloquium doctum hoef je, bevroed ik zo, niet eens te doen als je die publicatie even laat zien. Dan zijn ze allang blij je als
    student binnen te halen.

    inb4 leerstoel anabolica in tru natural dildoing en eredoctoraat
     
    Laatst bewerkt:
    Ben benieuwd naar je paper, wanneer deze gepubliceerd wordt.
     
    Dat is nog eens aangenaam om te lezen. Lekkerrr.

    inb4 leerstoel anabolica in tru natural dildoing en eredoctoraat
    Hoopte eigenlijk nog naar mezelf te kunnen refereren in m'n boek, maar tot iets gepubliceerd is duurt wel enkele maanden. Peer-review duurt even en tijd van acceptatie tot publicatie is minstens 8 weken bij Steroids, en nog veel langer bij andere journals. :o
     
    Back
    Naar boven