AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oohja de schapen zijn voor iets anders :roflol:

Hey... What happens in Turkey, stays in Turkey :o

hihihihihi :o:o

Als ik iemand dat zag doen...#instakopstoot
 
Hey... What happens in Turkey, stays in Turkey :o

hihihihihi :o:o

Als ik iemand dat zag doen...#instakopstoot
Delen jullie daar ook niet?
 
Auto laten keuren vanochtend, ze belde net op dat hij al klaar was en bij elkaar 20 euro kosten.:haha:
 
Mijn auto is vd week geïnspecteerd door de dealer merk zelf, met gedachten dat ze een heel hoop fouten zullen vinden viel wel mee :D.

Een lichte lekkage van mijn besturing pomp "wat ik al wist" was gefixt en er moet alleen nog een nieuwe radiator erin.
De radiator kon ik er nog mee door rijden maar ik zou volgens de dealer wel de water niveau regelmatig in de gaten moeten houden, volgende maand komt die nieuwe erin :D.

Als ik het zou willen dan kan ik volgens de dealer dan er zo een nieuwe apk erop kunnen gooien, men auto is daar ook al een tijdje bekend.

"Maar auto is nog tot juli gekeurd".
Het is een 1.3 Daihatsu Charade G200 Sport Editie vanuit 1997.
 
http://poststuff2.entensity.net/122514/Green-Dress-Girl/
Mijn auto is vd week geïnspecteerd door de dealer merk zelf, met gedachten dat ze een heel hoop fouten zullen vinden viel wel mee :D. Een lichte lekkage van mijn besturing pomp "wat ik al wist" was gefixt en er moet alleen nog een nieuwe radiator erin. De radiator kon ik er nog mee door rijden maar ik zou volgens de dealer wel de water niveau regelmatig in de gaten moeten houden, volgende maand komt die nieuwe erin :D. Als ik het zou willen dan kan ik volgens de dealer dan er zo een nieuwe apk erop kunnen gooien, men auto is daar ook al een tijdje bekend. "Maar auto is nog tot juli gekeurd".
Jij boft maar dat al die onderdelen vervangen moeten worden :thumb:
 
oeps...ik dacht dat Harold meaantje had gepost :o

sorry meaan

:janken:

Zoals beloofd, een pic van mijn schattige natte kip

6px578.png

goeie woon plaats tot foto correlatie
 
In de bus naar school, vallen de lessen uit
 
In de bus naar school, vallen de lessen uit ��

Ik zou de bus kapen als ik jou was

Schuld geef je gewoon aan de school, omdat frustratie enzo
 
Ik zou de bus kapen als ik jou was Schuld geef je gewoon aan de school, omdat frustratie enzo
dus dat, de OvJ is meestal best mild met dat soort zaken:o
 
bestelling die dubbel binnen komt :roflol:
 
bestelling die dubbel binnen komt :roflol:

Had ik ook een tijd terug met een theepotje :o

Direct braaf teruggestuurd (terwijl ik maar voor 1 had betaald) :heart:
 
Had ik ook een tijd terug met een theepotje :o

Direct braaf teruggestuurd (terwijl ik maar voor 1 had betaald) :heart:

ze hadden me het verkeerde artikel opgestuurd, en ze hadden beloofd mijn verzendkosten te betalen.
Vervangend product had ik vorige week al gehad maar verzendkosten nog steeds niet. hell no dat ik weer 6.95 ga betalen.
 
Back
Naar boven