Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kut
    Was ram niet de bedoeling dacht dat het gewoon een random ugly science guy was:o

    alan-aragorn.jpg


    Alan Aragorn last king of Gondor, die Alan dus
     
    Weer eens met tranen in me ogen All you need is Love aan het kijken :o
     
    Damn die raakt aardig opgewonden van een pec deck fly apparaat
     
    Toen straks zag ik een Chinees benchen, 60kg deed ie gewoon 6x ofzo.
    Hij vol zelfvertrouwen er 10 kg bij doen en toen... 1e rep al een fail. Man man man... Wat heb ik me rot gelachen hoe erg hij ging panieken: "Shitt shitt shit!@!#?@!@!!!" :roflol:

    Ik liep er rustig heen en hielp 'm effe, ondertussen was hij al bijna half dood. Hij was me heel erg dankbaar.

    Bitch do you even roll of shame
     
    Jonnie heeft echt picture perfect form, op die gewichten zelfs.
     
    Jonnie heeft echt picture perfect form, op die gewichten zelfs.

    vind je ook dat hij picture perfect form heeft op het berijden van de rear delt machine?
     
    Laatst bewerkt:
    Toen straks zag ik een Chinees benchen, 60kg deed ie gewoon 6x ofzo.
    Hij vol zelfvertrouwen er 10 kg bij doen en toen... 1e rep al een fail. Man man man... Wat heb ik me rot gelachen hoe erg hij ging panieken: "Shitt shitt shit!@!#?@!@!!!" :roflol:

    Ik liep er rustig heen en hielp 'm effe, ondertussen was hij al bijna half dood. Hij was me heel erg dankbaar.

    Bitch do you even roll of shame

    Jij natuurlijk meteen 3 setje van 20 gecurled met die 60kg
     
    Jij natuurlijk meteen 3 setje van 20 gecurled met die 60kg

    Curlen in het squat rack vind ik not done, maar curlen bij de bp vind ik te ver gaan :S
     
    Curlen in het squat rack vind ik not done, maar curlen bij de bp vind ik te ver gaan :S

    concentration curls op de BP omdat alle bankjes bezet zijn?
     
    concentration curls op de BP omdat alle bankjes bezet zijn?

    Van mij mogen ze dat best doen, net zoals curlen in squat rek..allemaal prima..zolang ze maar oprotten als ik (of iemand gewoon) daar bezig wil.
     
    Back
    Naar boven