XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Weet iemand waar ik het topic kan vinden over boeken met ontwikkeling van jezelf of iets?? Ben de naam van dat topic kwijt en kan ook nergens terug vinden.

    Heb je "Het grote ontwikkel jezelf boek" topic al geprobeerd ?
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Ben gevraagd of ik mee wil werken aan een boek over nabestaanden van slachtoffers van de holocaust, vanwege eerder onderzoek dat ik gedaan heb. Wel blij mee.

    Volgende week komt een belangrijke Nederlandse rabbijn bij ons praten in de les, is er nog een vraag die ik voor je kan stellen?
     
    Toch leuk om te zien dat we na al die tijd nog steeds plezier kunnen hebben van de holocaust.
     
    Knap doel man, zeker er voor gaan !

    Ja ben benieuwd
    ik had het nog niet echt druk genoeg gelukkig

    Misschien toch wat bijstand vragen aan Whami :)

    nou neuh

    Volgende week komt een belangrijke Nederlandse rabbijn bij ons praten in de les, is er nog een vraag die ik voor je kan stellen?

    zeg maar tegen m dat ze t wel altijd over die joden hebben, maar dat die duitsers toch ook geen lieverdjes waren
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    Ja ben benieuwd
    ik had het nog niet echt druk genoeg gelukkig



    nou neuh



    zeg maar tegen m dat ze t wel altijd over die joden hebben, maar dat die duitsers toch ook geen lieverdjes waren

    godver :roflol:

    dat er iemand grapte over Auschwitz nabouwen met LEGO viel ook al niet echt in goede aarde
     
    http://www.bodyrecomposition.com/training/round-backed-deadlifts-another-look.html/
    Round Backed Deadlifts Another Look

    Conclusion

    And that’s what I mean by the two groups arguing across one another: they are actually talking about totally different things. The situation where a lifter is trying to maintain a flat back (clean grip style) and rounding out (and it’s always both his upper and lower back) is simply totally, unassailably different than the situation when a lifter DELIBERATELY rounds his upper back and maintains that rounding from start to (essentially) finish.
    The first is a failure of form (i.e. the goal is to maintain a flat back); causing a tremendous amount of stress to be thrown from the muscles directly to the ligaments which can potentially cause injury. This is not a good thing to do which is why this group is effectively ‘right’ in their argument against round-backed deadlifts.
    The second is a deliberate form choice (i.e. the upper back is deliberately rounded), done under full muscular control, that can be trained deliberately and which should be trained deliberately and regularly (if it’s chosen as the athlete’s preferred/competition form).. Which is why this group is also ‘right’ in their argument for round-backed deadlifts.
    Basically they are both right; they just happen to be arguing about totally different things without recognizing it. Which is a different way of saying that both groups involved in this debate should just get over it. You’re each talking about different things and arguing across one another.
     
    Sinds een maand weer eens een redelijke training gehad
    Wel fijn
     
    eindelijk eens mn kamer opgeruimd. Dit maakt mn dag zeker goed
     
    nigga pls daar is je ma toch voor.
     
    Heb je toen ook je eetlust weer gevonden?

    :roflol:

    a3d9bB5_460s_v1.jpg
     
    Heb je toen ook je eetlust weer gevonden?

    WIe weet het, laten we het hopen. Ik eet per dag wel meer dan jij :o. Maar het eten gaat ook wel lekker, gisteren 3900 op en heb het idee dat ik wel weer wat aankom (en bloated als een malle nu :()
     
    Hnnnnnnnggggggggg Bijna Woensdaggggg!!! :heart:
     
    WIe weet het, laten we het hopen. Ik eet per dag wel meer dan jij :o. Maar het eten gaat ook wel lekker, gisteren 3900 op en heb het idee dat ik wel weer wat aankom (en bloated als een malle nu :()

    Carbs timen
     
    Back
    Naar boven