XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ik gewoon rustig mijn geld verdienen @work.... mijn ouders in mijn huis aan het klussen :) leef de leefuh!
     
    Nieuwe auto gekocht
     
    Net een meting gehad welke uit kwam op 6/6.5%. Vermoed zelf dat ik hoger zit maar kan ook komen door nog een redelijke vochtlaag.
     
    Net een meting gehad welke uit kwam op 6/6.5%. Vermoed zelf dat ik hoger zit maar kan ook komen door nog een redelijke vochtlaag.

    inb4 weegschaal met handvaten
     
    ik ben al opgehouden met daar serieus op te reageren, zeg tegenwoordig gewoon owh leuk mooi vetpercentage

    Moet ik ook doen eigenlijk ja :roflol:

    huidplooimeting (4 punts) en een klap op je kaak doei

    Had je beter meer punten kunnen doen, als je dat toch laat doen.

    Rechterkaak doet al zeer, graag op de linkerkaak slaan dus :D
     
    Moet ik ook doen eigenlijk ja :roflol:



    Had je beter meer punten kunnen doen, als je dat toch laat doen.

    Rechterkaak doet al zeer, graag op de linkerkaak slaan dus :D

    laatst ook ruzie met een chick toen ze mij vertelde dat ze een PT'er had ingehuurd, ik zei owh wss een retard. Kreeg ik een heel relaas over hoe bevooroordeeld ik ben
     
    Rechterkaak doet al zeer, graag op de linkerkaak slaan dus :D

    Verzoekjes doe ik normaal niet aan mee. Voor deze keer een uitzondering. 1 rechts 2 links.
     
    huidplooimeting (4 punts) en een klap op je kaak doei

    Bij deze verban ik jou naar het Girlscene topic!

    Misschien leer jij daar wel om respect te hebben voor ''meiden :o''.
     
    laatst ook ruzie met een chick toen ze mij vertelde dat ze een PT'er had ingehuurd, ik zei owh wss een retard. Kreeg ik een heel relaas over hoe bevooroordeeld ik ben

    Haha :roflol: Nja opzich wel bevooroordeeld, maar de meeste zijn wel retards ja :o

    Verzoekjes doe ik normaal niet aan mee. Voor deze keer een uitzondering. 1 rechts 2 links.

    Dankje, voor de rest van je posts op dit forum; ik zou maar minder bullshit posten als ik jou was want je brengt beginners alleen maar in de war.
    Houdoe :D
     
    Verzoekjes doe ik normaal niet aan mee. Voor deze keer een uitzondering. 1 rechts 2 links.

    Pas maar op maat,
    ze zal je post(s) vast al gemeld hebben :rolleyes:

    lekker z'n back staber...
     
    Back
    Naar boven