AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb meer info nodig.




    met pics/vids
     
    Peanut, het kan zijn dat je irl toffe kerel bent, maar altijd trollen op dbb wordt ook beu. Draag af en toe ook eens iets bij, waar iedereen baat bij heeft. Zo wordt het voor ons allemaal wat toffer.

    Ik vraag me ook trouwens af of dit je natuurlijke nuchtere staat is of je eigenlijk aan de drugs zit. Ik kan mij voorstellen dat de mods het niet zien zitten om voor de zoveelste keer achter jouw gespam te dweilen.
    Ik denk dat je nu wel op een leeftijd bent gekomen waarop je zelf moet beseffen hoeveel internetvervuiling je op je geweten hebt...

    Jankerd! Peanuthead is juist onmisbaar op dit forum.
     
    Iedereen unaware :o

    Ik had de beste twee quotes van dit forum gecombineerd en er een eigen draai aan gegeven.
     
    Peanuthead, ben jij gepijpt door een vis?
    Meer een vrouw in de gedaante van een vis, heel vies verhaal wil je niet weten geloof me :roflol:
    Jankerd! Peanuthead is juist onmisbaar op dit forum.
    Inderdaad, wie wenst ons anders een gelukkig nieuwjaar?
    ja wtf en wie maakt er anders kerstmutsen en spuit er foto's onder
    Iedereen unaware :o Ik had de beste twee quotes van dit forum gecombineerd en er een eigen draai aan gegeven.
    Heb jij die quote over mij toevallig? Van yasmine dat ik een toffe kerel etc
     
    Had em ergens opgeslagen, maar kan hem niet zo direct vinden atm:(
     
    Nou ik wil het eigenlijk wel weten. Is het een soortgelijk verhaal als toen je gepijpt werd door een hamster?
    Wtf :roflol:
    Dat verhaal ken je wel. Filmpje heb je wel eens gezien denk ik. Die dame die me pijpt (zuigbewegingen als een vis) met een blinddoek om en ik die een groot uitgeprint babby gezicht erachter houd
     
    Wtf :roflol: Dat verhaal ken je wel. Filmpje heb je wel eens gezien denk ik. Die dame die me pijpt (zuigbewegingen als een vis) met een blinddoek om en ik die een groot uitgeprint babby gezicht erachter houd
    Ja, ik weet nog dat je zei: "erg goed was 't niet".
     
    Nog even en shift zit erop :thumbs:
     
    Wtf :roflol:
    Dat verhaal ken je wel. Filmpje heb je wel eens gezien denk ik. Die dame die me pijpt (zuigbewegingen als een vis) met een blinddoek om en ik die een groot uitgeprint babby gezicht erachter houd

    :roflol: aware
     
    inb4 glovejab

    hnnggg wednesday
     
    En ik maar denken dat onze liefde speciaal was Hoody :(
     
    Ja hoody flirt met iedereen. :( Schijnt dat die met half dbb ligt te knuffelen die slet
     
    Nou ik vind het maar vies van hem..
     
    Wtf :roflol:
    Dat verhaal ken je wel. Filmpje heb je wel eens gezien denk ik. Die dame die me pijpt (zuigbewegingen als een vis) met een blinddoek om en ik die een groot uitgeprint babby gezicht erachter houd

    Hahaha seri :roflol: Dat was echt te fucking grappig.
     
    Back
    Naar boven