AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

24 is behoorlijk tijd ja
 
eind
ho
ven
woen
sel
mo
cros
kah
baaaaaaaa

[Link niet meer beschikbaar]
 
De realisatie dat hoe hard ik ook train ik er nooit zo uit zal zien als die juicerts met hun perfect ronde delts, best wel sad :roflol:

mja, de spuit erin dan maar.
 
is this reallife?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
was leroy kak niet de persoon die een keer positief getest was tijdens een wedstrijd?
meen dat eens gehoord te hebben, weet niet of er iets van klopt.

zijn log is ook wel de moeite waard om te lezen. ken hem totaal niet maar vond laatst een keer zijn log en lag compleet dubbel. zal zo even linkje posten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/leroy-kakiay-natural-bodybuilder-339121/
geniet maar, Galen was goed op dreef in dit topic
 
"He did a fantastic job telling his story"

:roflol:
 
was leroy kak niet de persoon die een keer positief getest was tijdens een wedstrijd?
meen dat eens gehoord te hebben, weet niet of er iets van klopt.

zijn log is ook wel de moeite waard om te lezen. ken hem totaal niet maar vond laatst een keer zijn log en lag compleet dubbel. zal zo even linkje posten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/leroy-kakiay-natural-bodybuilder-339121/
geniet maar, Galen was goed op dreef in dit topic

hij is de grootste leugenaar die er is hij is idd op een wedstrijd positief bevonden en geschorst iemand heeft toen hier die dopinglijst geplaatst met zijn naam erop weet alleen niet meer wie dat was
 
Wat een ontzettende kneus was/is dat zeg. Op zijn fb-pagina is het ook vrij obvious dat hij likes heeft gekocht, triest mannetje.
 
hij is de grootste leugenaar die er is hij is idd op een wedstrijd positief bevonden en geschorst iemand heeft toen hier die dopinglijst geplaatst met zijn naam erop weet alleen niet meer wie dat was

Dat was toch Erko (die van de reportage bij Paul Jambers). Of heeft Leroy dat ook voorgehad?
 
tentamen gehad en weekend nu. twijfel over de uitkomst though..
 
Wat een ontzettende kneus was/is dat zeg. Op zijn fb-pagina is het ook vrij obvious dat hij likes heeft gekocht, triest mannetje.

dat topic gvd :roflol:

Ik zat in de sauna te chillen en toen kwam er een ecto binnen met een pak chocomel (DBB-trademark dus). Dat begon hij vervolgens geleidelijk op te drinken in de sauna. Toen kwam er een grote man binnen, een echte bodybuilder. Er ontstond een klein gesprek:

Man: zit je nu chocomel te drinken?
Ecto: ja
Man: waarom?
Ecto: voor meer massa
Man: maar dat is toch geen verkoelende drank voor in de sauna?
Ecto: verkoelende dranken zijn voor homo's

:roflol: ik ging helemaal stuk en die gast zei niets terug. Wie was het van jullie?

Ik ben die lange overigens.
 
Dat was toch Erko (die van de reportage bij Paul Jambers). Of heeft Leroy dat ook voorgehad?

degenen die het hardst roepen dat ze natty zijn dat zijn juist die die tot hun nek vol zitten met aas deze week ook weer werd de naam van die ,, rico van huizen ,, genoemd heb zijn fb gezien nou iemand die er zo hard bijstaat is never nooit natty onmogelijk

hetzelfde met al die beachboy.s als jeff seid en consoorten erger mij daar helemaal kapot aan hun zijn juist degene die body building een slechte naam geven met hun leugens zo moest ik weer ff kwijt amen
 
degenen die het hardst roepen dat ze natty zijn dat zijn juist die die tot hun nek vol zitten met aas deze week ook weer werd de naam van die ,, rico van huizen ,, genoemd heb zijn fb gezien nou iemand die er zo hard bijstaat is never nooit natty onmogelijk

hetzelfde met al die beachboy.s als jeff seid en consoorten erger mij daar helemaal kapot aan hun zijn juist degene die body building een slechte naam geven met hun leugens zo moest ik weer ff kwijt amen

Die Rico heb ik Facebook :roflol: zit de hele tijd 1 kg+ maaltijden te promoten in zijn prep om dan te stoefen dat hij aan het afvallen is. met z'n natty clubje

(stoefen = opscheppen btw :o )
 
Back
Naar boven