XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • potje unstoppable dat ik bij CannNick van dit forum heb gekocht voor mooi prijsje kwam binnen.


    hij had er wat leuks van gemaakt hoor.

    kwam in een B&F doos, maar was gewoon 100% volgens mij geen 79%. :D
     
    potje unstoppable dat ik bij CannNick van dit forum heb gekocht voor mooi prijsje kwam binnen.


    hij had er wat leuks van gemaakt hoor.

    kwam in een B&F doos, maar was gewoon 100% volgens mij geen 79%. :D
    Only Allah (swt) knows.
     
    [Link niet meer beschikbaar]

    ---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

    chemie/celbiologie herkansing gehaald

    ik vind helemaal mooi
     
    afgelopen schoolblok redelijk full yolo gegaan op alle vakken en tentamens, laagste punt een 6.9


    do you even hbo
     
    afgelopen schoolblok redelijk full yolo gegaan op alle vakken en tentamens, laagste punt een 6.9


    do you even hbo

    know that feel

    ga een paar uur in de week naar school voor verplichte lessen

    dit blok weer als 1 van de 4 van de hele klas het tentamen gehaald

    ook weinig behoefte aan communicatie met de klas, gaat alleen maar over mode, koolhydraatarme diëten en jongens :roflol:
     
    know that feel

    ga een paar uur in de week naar school voor verplichte lessen

    dit blok weer als 1 van de 4 van de hele klas het tentamen gehaald

    ook weinig behoefte aan communicatie met de klas, gaat alleen maar over mode, koolhydraatarme diëten en jongens :roflol:

    ik hoef maar 1 avond naar school in principe en de klas is gewoon een boel volwassenen bij elkaar, nutteloze lessen lekker skippen

    Was er eerst beetje huiverig voor omdat ik eerste jaar mocht overslaan met VWO achtergrond, nu snap ik waarom ik dat eerste jaar mocht skippen, ook het tweede jaar is zinloos en zo slim ben ik nu ook weer niet. Zie al uit naar een master.
     
    afgelopen schoolblok redelijk full yolo gegaan op alle vakken en tentamens, laagste punt een 6.9


    do you even hbo

    hbo deeltijd, leef de leef. zometeen naar ehv karren voor 2 uur les.
     
    hbo deeltijd, leef de leef. zometeen naar ehv karren voor 2 uur les.
    ja ik moet naar den bosch toe steeds is toch wel stukje rijden

    maar heb niet echt andere mogelijkheden
     
    hendig jongen in eindhoven wonen en in eindhoven op school gezeten... 10 minuten reistijd! High Five!
     
    Back
    Naar boven