AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat was idd een mooie tijd.
    Topics als: "wat heb jij in je koelkast" en dat er dan foto's van in stukken gezaagde mensen voorbij komen :o

    dat ja, en dan gewoon rustig in de les bekijken en iedereen achter je loopt te walgen. mis dat wel een beetje hoor.
     
    Maandje terug met een maat besloten om speciaal soort samenvattingen te maken voor het vak dat we volgen, vooral als test om te kijken of het aanslaat. Hoopten op 50 verkopen, maar gaan nu al richting de 100. Geld verdienen met studeren, not bad. :D

    ---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

    door steensteen

    Nog anderhalf jaar tot ik 19 word, dus tijd zat

    Als je in 2016 19 wordt ben je vanaf 1 januari geen subjunior meer.
     
    Maandje terug met een maat besloten om speciaal soort samenvattingen te maken voor het vak dat we volgen, vooral als test om te kijken of het aanslaat. Hoopten op 50 verkopen, maar gaan nu al richting de 100. Geld verdienen met studeren, not bad. :D

    ---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------



    Als je in 2016 19 wordt ben je vanaf 1 januari geen subjunior meer.

    ik koop ook vaker van die samenvatting online, meestal erg goedkoop en goeie kwaliteit
     
    ik koop ook vaker van die samenvatting online, meestal erg goedkoop en goeie kwaliteit

    Bij ons heb je slimstuderen en SIR die samenvattingen maken, maar hoorde dat er veel ontevredenheid over was. Toen heb ik met een maat besloten dat we dit beter kunnen en vooral begrijpelijker.
    Denk dat we ze qua verkopen misschien zelfs gaan verslaan en dat als eerste blok wat een test moest zijn.
     
    Sinds wanneer kopen studenten dingen zelf ipv 1 persoon koopt hem en dan doorsturen/kopieren
     
    Ik begin eindelijk weer een beetje controle te krijgen over mezelf, door prive omstandigheden was ik mezelf de afgelopen week echt helemaal kwijt, het was even te veel voor me :(

    Mezelf ook inslaap gehuild vannacht en dat heeft echt geholpen, hele last van mijn schouders af :(

    Vandaag weer beginnen met trainen sinds een tijdje :o
     
    anders ga je net zo goed full hoody en pijp je jezelf ook meteen.
     
    Back
    Naar boven