MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als jezelf inslaap huilen je dag goed gaat, heb je best een kut leven
     
    Ik begin eindelijk weer een beetje controle te krijgen over mezelf, door prive omstandigheden was ik mezelf de afgelopen week echt helemaal kwijt, het was even te veel voor me :(

    Mezelf ook inslaap gehuild vannacht en dat heeft echt geholpen, hele last van mijn schouders af :(

    Vandaag weer beginnen met trainen sinds een tijdje :o

    Pussy

    kut troll
     
    Alsof jullie nooit een kut tijd hebben meegemaakt.

    Waarschijnlijk niet dan, anders wisten jullie wel hoe ik mij afgelopen week voelde.
     
    heeft je vriendje het uitgemaakt dan?

    of zijn de anabolen op?
     
    Sinds wanneer kopen studenten dingen zelf ipv 1 persoon koopt hem en dan doorsturen/kopieren

    Een bestand van 80-90 pagina's geprint voor 10 euro. Als je dat inscant en dan zelf uitprint op de uni ben je ook 8-9 euro kwijt. Plus iedereen kent mij en m'n maat, dan ligt de drempel om ons te naaien iets hoger dan een BV te naaien waar ze niemand van kennen.

    Plus het is simpel. Als ze tevreden ermee zijn dan moeten ze vooral niet gaan kopiëren want dan doen we dit nooit meer.
     
    Gezien je hoopte op 50 mensen, zou je het ook doen als je half zo veel had verkocht (gezien je nu bijna 100 had). 100x 10 euro is toch lekker :o
     
    Gezien je hoopte op 50 mensen, zou je het ook doen als je half zo veel had verkocht (gezien je nu bijna 100 had). 100x 10 euro is toch lekker :o

    Voor een eerste keer hadden we 50 verwacht, maar als het de 2e (en 3e) keer daarop zou blijven zouden we er zeker niet mee doorgaan. Printen is ook niet gratis en er zit wel echt veel werk in op de manier hoe we het doen.
     
    Ik begin eindelijk weer een beetje controle te krijgen over mezelf, door prive omstandigheden was ik mezelf de afgelopen week echt helemaal kwijt, het was even te veel voor me :(

    Mezelf ook inslaap gehuild vannacht en dat heeft echt geholpen, hele last van mijn schouders af :(

    Vandaag weer beginnen met trainen sinds een tijdje :o

    Toevallig, klinkt precies als achthonderd milligram tren.
     
    800? Wat een noob. Een beetje man zet gewoon 1,4g
     
    Wow.. Gewoon consequent getraind zonder all out te gaan.

    Ik ben veranderd..
     
    Back
    Naar boven