Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Fijn dat het gewaardeerd wordt. Voel me gelijk thuis
     
    Ja dat laatste. Goederen en verbintenissen vond ik wel tof. Voor goederen wel een kut cijfer gehaald maar dat kwam meer omdat ik veeel te veel had gelezen en het overzicht beetje kwijt was.. Zag door de bomen het bos niet meer.
    Waar ik me tijdens mijn hc's nog het meest aan ergerde waren al die debiele huppelkutjes met hun starbucks koffie :o Dat de uni überhaupt zo'n token steunt..

    Ohhh wat ben ik blij dat ik geen hc's meer heb enzo. Lekker scriptie typen en die titel is binnen. Nieuwe eettentjes zijn wel chill trouwens. Hoevaak ben je al kip sate wezen eten bij die sate bar? :D

    Ja ik vond verbintenissen ook echt interessant, krijg maandag cijfer daarvan. Iedereen raakt bij goederen de draad kwijt, daardoor loopt mijn samenvatting zo goed :D Ziet er ook wel erg tof uit als ik eerlijk ben
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Die satebar vind ik beetje gaar geworden. Was in het begin wel oke, maar onderhand hebben ze de porties zo ongeveer gehalveerd. Ga liever in de sportkantine eten of gewoon wat bij spar halen.
     
    Mijn smartphone.
     
    Back
    Naar boven