XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Reverze was weer goed :thumbs:
     
    Erg geslaagde avond gehad gisteren :D
     
    voor het eerst 100 gebenched, 102.5 zelfs :D
     
    Ben op stage bezig met random bedrijven bellen om een simpele afspraak te kunnen krijgen voor een kennismaking.

    De reacties die ik tot nu toe te horen heb gekregen...
    Man man man :roflol:

    ik snap het wel aan de andere kant
    een of ander turk die je opbelt en vraagt naar abi ik wil een afspraak met jou lan
     
    Ben op stage bezig met random bedrijven bellen om een simpele afspraak te kunnen krijgen voor een kennismaking. De reacties die ik tot nu toe te horen heb gekregen... Man man man :roflol:
    ik snap het wel aan de andere kant
    een of ander turk die je opbelt en vraagt naar abi ik wil een afspraak met jou lan

    gewoon zeggen dat je jan of henk heet ofzo
     
    Haha wat is die supplementenindustrie ziek zeg.

    Gewoon mensen verslaafd maken aan je product... Als je er mee stopt kom je wsl in een depressie terecht

    Fluoxetine oftewel prozac is niet verslavend :D
     
    Fluoxetine oftewel prozac is niet verslavend :D

    wat

    ---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

    Hmm het zal wel, zomaar er wat uit flappen...
     
    Zijn nou al die 20k posts van jou slap gelul Ray?
     
    Zijn nou al die 20k posts van jou slap gelul Ray?

    Ik dacht dat jij nou niet bepaald nieuw was hier. Het antwoord zou je dus al moeten weten ;)
     
    Ik dacht dat jij nou niet bepaald nieuw was hier. Het antwoord zou je dus al moeten weten ;)

    Van wat ik heb gezien wel. Maar ik wil niet te snel conclusies trekken, vandaar dat ik het even vraag.
     
    En dat zeg jij, ook...
    neem nog een NIET verslavende prozac..

    ---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

    Nou ik ben benieuwd, vandaag worden de potten UNST gehaald :p:rolleyes:
    zal wel een lid van dbb zijn en hoor ik nooit meer wat :windup:
     
    Back
    Naar boven