AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • drink net rustig mijn shake leeg in sportschool, vang ik gesprek op tussen eigenaar en sporter die net binnenkomt

    sporter was blijkbaar veel afgevallen en ging nu meer krachttraining doen, eerste deel van gesprek niet echt meegekregen

    sporter: ja maar omdat ik nu dunner ben, ben ik veel insulinegevoeliger en kom ik veel makkelijker spiermassa aan
    eigenaar: haha bewijs het maar
    sporter: zeg maar hoeveel kilo
    eigenaar: 20
    sporter: haha ga weg man dat kan niet
    eigenaar: jawel hoor
    sporter: haha ja met anabolen zeker *tikt met vinger op voorhoofd en wil verder naar kleedkamer lopen*
    eigenaar: jawel hoor... als je insulinegevoeligheid maar hoog genoeg is :trollface:
    sporter: beseft dat ie getrolled is en loopt verslagen weg
     
    Als je zelf inziet hoe speciaal je eigenlijk bent, heb je die persoon niet nodig.. :o

    Wil je nou zeggen dat je niet klaar voor me staat in tijden wanneer ik een knuffel nodig heb?
     
    100 seconden durend filmpje van emma watson op dr Facebook :)
     
    Na bijna een jaar te blijven schommelen tussen de 50 en 55kg heb ik vandaag 60kg x2 eruit kunnen halen met de Bench Press.
    55kg leek middelmatig zwaar, ik ben dus in elk geval er blij mee :D.
    De aanhouder wint:).
     
    Na bijna een jaar te blijven schommelen tussen de 50 en 55kg heb ik vandaag 60kg x2 eruit kunnen halen met de Bench Press. 55kg leek middelmatig zwaar, ik ben dus in elk geval er blij mee :D. De aanhouder wint:).

    heb je een langdurige blessure of aandoening oid dat je zo weinig bankdrukt?
     
    heb je een langdurige blessure of aandoening oid dat je zo weinig bankdrukt?

    Geen idee, de enigste oefening die bleef haken terwijl militair press bijna bij de bench press gewicht komt.
    Van de week heb ik wel met een ander gozer getraind hij had toen bij de laatste set extra zware gewichten erop gegooid, misschien dat dit hielp?
    Daarnaast heb hij mij hier en daar met de bench press wat laten corrigeren.
    Zoals dat ik geen lock outs moet doen maar in de beweging moet blijven, ik deed te snel lock outs wanneer het al moeilijk werd.
     
    Wil je nou zeggen dat je niet klaar voor me staat in tijden wanneer ik een knuffel nodig heb?

    Als je een keertje met me mee wilt trainen mag dat hoor :o
     
    5km hardgelopen in het zonnetje :heart:
     
    Vandaag gestart met het maken van een atlas stone met een 15 inch diameter

    Benieuwd hoe het er zal uitzien.
     
    als het goed is rond

    hqdefault.jpg
     
    Squat pr gezet terwijl me onderrug nog geblesseerd is (blijkbaar)

    En nu doet ie auw :(
     
    Tfw informatica eindelijk afgerond
    fucking yaaaas nooit meer iets programmeren hnngg
     
    Tfw informatica eindelijk afgerond
    fucking yaaaas nooit meer iets programmeren hnngg
    Mensen die de pracht van programmeren niet kunnen waarderen :o
     
    Back
    Naar boven