Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • het voordeel is dat hij 10 talen vloeiend kan lezen en spreken, hij kan altijd nog als vertaler werken.
     
    Het niet kunnen open krijgen van m'n 'high-pro-mixed-nutz' potje [emoji38][emoji18]
     
    Brommer kapot dus moest op de fiets naar de gym. Word aangehouden omdat ik geen licht heb.. Moet ID geven en is bezig met een boete uitschrijven, krijgt hij een melding via z'n portofoon en rent terug naar de auto en schreeft: Je hebt geluk jonge.

    Moraal van het verhaal, fietsen is slecht voor je.
     
    Ik fietste net langs het station en zag daar een chick d'r vriendin afzetten en nog even intiem afscheid nemen.

    Moraal van het verhaal; lesbians, fuck yeah.
     
    Brommer kapot dus moest op de fiets naar de gym. Word aangehouden omdat ik geen licht heb.. Moet ID geven en is bezig met een boete uitschrijven, krijgt hij een melding via z'n portofoon en rent terug naar de auto en schreeft: Je hebt geluk jonge.

    Moraal van het verhaal, fietsen is slecht voor je.


    5x aangehouden voor geen licht.

    5x '' deze keer kom je er met een waarschuwing vanaf, de volgende keer niet. '' :cool:
     
    Brommer kapot dus moest op de fiets naar de gym. Word aangehouden omdat ik geen licht heb.. Moet ID geven en is bezig met een boete uitschrijven, krijgt hij een melding via z'n portofoon en rent terug naar de auto en schreeft: Je hebt geluk jonge.

    Moraal van het verhaal, fietsen is slecht voor je.

    's Ochtends te laat opstaan, ontbijtshake op de fiets opdrinken, tan2 hard naar school fietsen, bijna aangereden worden en de hele shake over je broek gooien

    Dat is pas echt niet het man
     
    5x aangehouden voor geen licht.

    5x '' deze keer kom je er met een waarschuwing vanaf, de volgende keer niet. '' :cool:

    Moet je gewoon zeggen: "Dat zeiden ze de vorige 4 keer dat ik aangehouden werd ook, leugenaar."
     
    Toen ben ik maar naar huis gegaan en op brommer verder gegaan. Rip rook onder m'n tank vandaang :roflol:
     

    ben een paar regels in.

    maxresdefault.jpg


    dit is indd nog erger dan een comment wat ik een paar uur terug las dat beetje zo ging:

    ''als vrouwen gelijk of soms boven mannen zouden zijn in de maatschappij zou er geen verkrachting meer zijn.''

    ---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

    First, well intercourse is NEVER sex for women. Only men experience rape as sexual and define it as such. Sex for men is the unilateral penetration of their penis into a woman (or anything else replacing and symbolising the female orifice) whether she thinks she wants it or not – which is the definition of rape: that he will to do it anyway and that he uses her and treats her as a receptacle, in all circumstances – it makes no difference to him experiencing it as sexual. That is, at the very least, men use women as useful objects and instruments for penetration, and women are dehumanised by this act. It is an act of violence.


    wat.
     
    Brommer kapot dus moest op de fiets naar de gym. Word aangehouden omdat ik geen licht heb.. Moet ID geven en is bezig met een boete uitschrijven, krijgt hij een melding via z'n portofoon en rent terug naar de auto en schreeft: Je hebt geluk jonge.

    Moraal van het verhaal, fietsen is slecht voor je.

    Ik kwam deze topic binnen op me brommer.
    https://www.youtube.com/watch?v=yHwiW8zSSrg
     
    Back
    Naar boven