Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Welk merk broeken koopt iedereen hier?
    Heb laatste tijd echt moeite om normale broek te vinden lol

    Vind ook altijd de perfecte broek bij G-star. Koop ik dat model direct in 2-5 verschillende kleuren.
     
    thee is ook warm :o



    geen idee. Bedankt voor je complimenten over mn kleding smaak :$ Volgens mij was dat PME trouwens :roflol: dus ignore zunnepitte :roflol:

    het is deze:

    Wil je niet zo generaliseren? ik voel me nu erg gekwetst :rolleyes: als één broek van een bepaald merk niet mooi is wil dat niet zeggen dat andere modellen niet mooi kunnen zijn. Het zou fijn zijn als hier op het forum is serieus geconverseerd zou kunnen worden. meaantje het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic, De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.
     
    ngetmg.png


    Ziggo :heart:
     
    tfw eerst perfect ziggo internet
    tfw nu kut kpn want ouders be like "huuu glasvezel/10 huuu"
    :roflol:

    Waarom geen popcorn time?
    Heb dat een keer geprobeerd, maar had gelijk gezeik met streamen (lage snelheid en volgens mij ook dat ie überhaupt niet goed connecte). Had er toen dus al geen zin meer in :roflol:. Los daarvan wil ik de series en films op de grote TV in de woonkamer kijken en daarvoor moet ik ze naar een centrale HDD kopiëren. Ik heb geen laptop, dus kan niet via HDMI-kabeltje. Ik ben lid van een torrent site, daar kan ik bijna alles heel snel downloaden.
     
    koffie is de beste drugs ooit
     
    XTC die de ronde doet genaamd als koffie
     
    Half uurtje stretches/Yoga gedaan in het zonnetje :o

    :heart:
     
    hoppa 1kg spareribs gewonnen bij een epische slager hier
     
    Wil je niet zo generaliseren? ik voel me nu erg gekwetst :rolleyes: als één broek van een bepaald merk niet mooi is wil dat niet zeggen dat andere modellen niet mooi kunnen zijn. Het zou fijn zijn als hier op het forum is serieus geconverseerd zou kunnen worden. meaantje het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic, De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.

    not sure if srs.


    maar ik geef toch ook gewoon een bijdrage? Ik zeg welke broeken mij geschikt lijken. Ik reageerde gewoon op Nicky die mn PME broek niet zo mooi vond. Daarnaast is het de allerlei, waar een grapje best mag af en toe.
     
    not sure if srs.


    maar ik geef toch ook gewoon een bijdrage? Ik zeg welke broeken mij geschikt lijken. Ik reageerde gewoon op Nicky die mn PME broek niet zo mooi vond. Daarnaast is het de allerlei, waar een grapje best mag af en toe.

    jezus daniel je bent zojuist volledig retard gegaan :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------


    :roflol:
    frans bauwer
     
    Back
    Naar boven