MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • gvd meer dan 90% van de gasten bij mij in de gym die unberhoupt sqautten kunnen squatten :roflol:

    unberhoupt

    ---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

    voor het eerst in heel me leven de 2mb aangetikt met torrent downloaden

    #ikhoorerbij

    fuark ik laatst ook met en daarna de 3mb zijn we nu cool
     
    Alles wat ik te koop had staan, is de deur uit.
    Weee money money $$$$$
    Banane21.gif
     
    https://www.facebook.com/leroykakiaypt/info?tab=page_info

    Wie:
    Leroy Kakiay uit Huizen

    Wat:
    Ik geef personal training aan mensen die een persoonlijk doelstelling hebben/plateau's moeten doorbreken.

    Voor een steuntje in de rug, een motivator, en een coach.

    Waarom:
    Met de 10 jaar aan trainingservaring heb ik mijzelf ontwikkelt en verdiept in verschillende factoren die van toepassing zijn op training en diëtetiek.

    Ik heb zelf meerdere malen mogen diëten om af te vallen en aan te komen.
    Dit maakt mij de juiste persoon u hierin te adviseren. Niet alleen omdat ik weet wat bij u kan werken, maar ook omdat ik weet hoe u als persoon lichamelijk en geestelijk op een dieet kan reageren. Daarnaast heb ik door de jaren heen geleerd verschillende oefeningen en training-methodes toe te passen tijdens:
    - afvallen
    - aankomen
    - droge spiermassa opbouwen
    - mentale plateaus doorbreken en momentkracht vergroten.


    Dit wil ik veilig aan u doorgeven en u daarbij adviseren/coachen en begeleiden naar uw persoonlijke doelstelling!

    Contact:
    U kunt voor informatie contact met mij opnemen via telefoonnummer 06 - 525 420 58 of u kunt een privé bericht sturen.

    Met vriendelijke groet,
    Lee's personal training

    :roflol:
     
    https://www.facebook.com/leroykakiaypt/info?tab=page_info

    Wie:
    Leroy Kakiay uit Huizen

    Wat:
    Ik geef personal training aan mensen die een persoonlijk doelstelling hebben/plateau's moeten doorbreken.

    Voor een steuntje in de rug, een motivator, en een coach.

    Waarom:
    Met de 10 jaar aan trainingservaring heb ik mijzelf ontwikkelt en verdiept in verschillende factoren die van toepassing zijn op training en diëtetiek.

    Ik heb zelf meerdere malen mogen diëten om af te vallen en aan te komen.
    Dit maakt mij de juiste persoon u hierin te adviseren. Niet alleen omdat ik weet wat bij u kan werken, maar ook omdat ik weet hoe u als persoon lichamelijk en geestelijk op een dieet kan reageren. Daarnaast heb ik door de jaren heen geleerd verschillende oefeningen en training-methodes toe te passen tijdens:
    - afvallen
    - aankomen
    - droge spiermassa opbouwen
    - mentale plateaus doorbreken en momentkracht vergroten.


    Dit wil ik veilig aan u doorgeven en u daarbij adviseren/coachen en begeleiden naar uw persoonlijke doelstelling!

    Contact:
    U kunt voor informatie contact met mij opnemen via telefoonnummer 06 - 525 420 58 of u kunt een privé bericht sturen.

    Met vriendelijke groet,
    Lee's personal training

    :roflol:
    Wat jammer, zo ver weg. Was wel wat voor mij geweest.

    not srs
     
    eindelijk de mentale barrière geslecht en net met de deadlift de 100 kg gepasseerd.
    over een week of zes 2 maal bodyweight???
     
    Niiice, congrats!
     
    eindelijk de mentale barrière geslecht en net met de deadlift de 100 kg gepasseerd.
    over een week of zes 2 maal bodyweight???

    Heeeeeeee mij niet inhalen he! Potverdorie!!

    Netjes :thumbs:
     
    Heeeeeeee mij niet inhalen he! Potverdorie!!

    Netjes :thumbs:

    haha, alleen de bench moet ik je nog inhalen dame....die faalde laatst nog. Wellicht doe ik dat komende week ;)
    beetje jammer dat jouw stats al heel wat ouder zijn en je waarschijnlijk inmiddels ver hierboven zitten :o


    Thnx, lief van je!
     
    Even weer abo. Klikte op abonnemend verwijderen

    Nee dit maakte mijn dag niet goed

    ---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

    Even weer abo. Klikte op abonnemend verwijderen

    Nee dit maakte mijn dag niet goed

    ---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

    Even weer abo. Klikte op abonnemend verwijderen

    Nee dit maakte mijn dag niet goed
     
    haha, alleen de bench moet ik je nog inhalen dame....die faalde laatst nog. Wellicht doe ik dat komende week ;)
    beetje jammer dat jouw stats al heel wat ouder zijn en je waarschijnlijk inmiddels ver hierboven zitten :o


    Thnx, lief van je!

    Deadlift was begin november, bench en squat zijn van eind februari :o

    ---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

    Even weer abo. Klikte op abonnemend verwijderen

    Nee dit maakte mijn dag niet goed

    ---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

    Even weer abo. Klikte op abonnemend verwijderen

    Nee dit maakte mijn dag niet goed

    ---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

    Even weer abo. Klikte op abonnemend verwijderen

    Nee dit maakte mijn dag niet goed

    Klote, en dat dan ook nog eens 3x op een rij !!
     
    Even weer abo. Klikte op abonnemend verwijderen Nee dit maakte mijn dag niet goed ---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ---------- Even weer abo. Klikte op abonnemend verwijderen Nee dit maakte mijn dag niet goed ---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ---------- Even weer abo. Klikte op abonnemend verwijderen Nee dit maakte mijn dag niet goed

    das 3 keer.
     
    Back
    Naar boven