Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • bruh, kijk nmr1.

    zet je in je schoenen van die jongen en bedenk je dan wat er door je heen gaat op dat moment dat je er achter komt.

    afkbye.

    dit is sws al fake as fuck. En je ziet geen flikker. Laatste filmpje is 10 neem ik aan?
     
    dit is sws al fake as fuck. En je ziet geen flikker. Laatste filmpje is 10 neem ik aan?

    ging om het eerste filmpje dat ik postte

    15 scary story's ofzo en dan nr 1
     
    XD

    tandjes tuffen

    inb4 welke tanden

    bruh as jij moe bent, bij chick in huis op de grond ligt( lol dan doe het al fout maar oke) te slapen, word je wakker in de nacht, en staar je opeens tegen een dude onder der bed aan.

    wouldshitpants/10
     
    Er is een season 3 van The Following.. hnnnnnnnnnng
     
    hng bijna woensdag
     
    Hnnnnnnnnnngggggggggggggggg Potverdorie! Bijna Woensdaggggggggggggg :heart: :heart:
     
    Maandag: hnnggg woensdag in zicht
    Dinsdag: hnnggg bijna woensdag
    Woensdag: hnnggg woensdag
    Donderdag: hnnggg bijna vrijdag
    Vrijdag: hnngggg vrijdag
     
    Maandag: hnnggg woensdag in zicht
    Dinsdag: hnnggg bijna woensdag
    Woensdag: hnnggg woensdag
    Donderdag: hnnggg bijna vrijdag
    Vrijdag: hnngggg vrijdag

    wat kom je haten broeder
     
    waar zie jij haat

    jonge dat wist je misschien nog niet maar ik heb hier een haatdetector liggen en die indicatielampjes branden roodgloeiend bij jouw posts

    en nu jij
     
    jonge dat wist je misschien nog niet maar ik heb hier een haatdetector liggen en die indicatielampjes branden roodgloeiend bij jouw posts en nu jij

    verwar je die niet met je flitser als je in de berm staat, boetes uit te delen?

    want ik reed wel erg hard net
     
    verwar je die niet met je flitser als je in de berm staat, boetes uit te delen?

    want ik reed wel erg hard net
    de eerste keer dat ik met een flitser in de berm sta is de dag dat ik ontslag neem
     
    de eerste keer dat ik met een flitser in de berm sta is de dag dat ik ontslag neem

    het flitsen, is dat bij jullie dan een soort straf als je wat verkeerds gedaan hebt?
     
    het flitsen, is dat bij jullie dan een soort straf als je wat verkeerds gedaan hebt?
    nee is gewoon verkeerspolitie, die zitten 5 salarisschalen onder mij dus dat zou wel een epische straf zijn inderdaad
     
    Enige flitsen die dieaphi zit zijn die van zijn ak als hij weer eens niggas popt in the back


    Krakaka
     
    Back
    Naar boven