Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vind het nummer American Capitalist wel beter maar niet slecht deze

    Ken ik niet (bij naam haha, slecht in namen). Zal thuis eens luisteren :)

    alweer een post over eten :(:(



    ken ik niet :o



    ik dacht omdat je zo op tymboo reageerde dat je het niks zou vinden


    wat vind jij van punk(pop)?

    Ik vind heel veel muziekstijlen leuk, alleen ik vind nummers leuk ipv een hele genre. Jouw nummer vond ik niks, maar bepaalde rock nummers vind ik ook niks. Dus de vraag wat ik van punk(pop) vind, tja..ligt aan het nummer :D
     
    huh ik ben meaantje
     
    hoi meaantje wat zijn je doelen misschien beter leren benchen ik ben benieuwd succes met alles groenten

    ik verkeer op dit moment in een lichtelijke identiteitscrisis ik kom op deze vraag terug ja
     

    Ze zegge det de heluf van de wereld van os is, weit et neet presies maar as et klop is et neet mis dan staeke we 50 cent van iddere gulde in de tes en nog ein kwartje van de res


    t schient dat weey d'r zien zoelang de wereld nog besteit en det e zellufs oetintelik aan os tenonder geit
    de's prettig um te huure want dan laeve we nog lang dus veur d'n doed zien weey neet bang


    refr.
    Gekke minse...
    wat mak 't oet as weey kepot goan?niks!
    en zellufs al breake weey de nek!boeje?
    we zulle oet d'n doed weer op stoan
    want weey zien gek!harstikke gek


    we zien van alle tieje maar zeen d'r oet wiey niej
    d'n eine blond,d'n andere lange hoor de neus ozpzie
    we vraoge mier as alles wieze weite beey elkaar
    gans van koak en halluf gaar


    D'r zien van die gebouwe en doar sloete ze os op maar geluif neet det die gekheid doar die moare wuurt gestop
    want waat weey zien en hebbe is viraal besmettelijk
    auk dich wuurs gek oetintellik
     
    • Like
    Waarderingen: Rays
    Ik kom echt een keer terug onder een andere account en zal even lekker uit de skoolbank klappen...


    HAHA..
    stelletje stront...
     
    ray die maakt nu gewoon een scene om ons af te leiden dat hij net stiekem heel DBB heeft gehacked, daarom lag het er dus uit gvd
     
    [Link niet meer beschikbaar]


    blijft gewoon leuk
     
    Back
    Naar boven