XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • fucking lol :roflol:
    47DeS85.gif


    ---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

    Sling Shot Protein van mark bell

    720 gram eiwit in zo'n pot

    60 euro :roflol::roflol::roflol:
     
    Voor die prijs kan je nog beter biefstuk eten.
     
    als iemand ooit op het idee komt om havermout met satesaus te eten: met rijst is het lekkerder
     
    Over twee weken hoor ik welke afdeling.
    Mijn eerste keus was verslaving bij jongeren 12+ (hmm).
    Daarnaast was er ook een afdeling verslaving waar ze methadon verstrekken. Dat leek mij ook wel gaaf. Dit was overigens niet bij Parnassia, maar bij Brijder (maar valt dacht ik wel onder parnassia zorggroep, of zo iets).

    Tweede was psychiatrie.
    Nog even afwachten en dan hoor ik wel wat het is geworden.


    Ligt het nou aan mij of zijn de meeste zusters in de GGZ lesbie? :(

    Moet je eens naar een abortus kliniek gaan, daar krijg je het idee dat je als man minderwaardig bent :roflol:
     
    Moet je eens naar een abortus kliniek gaan, daar krijg je het idee dat je als man minderwaardig bent :roflol:

    Zonder mannen kan zo'n kliniek niet bestaan, ze mogen je daar eerder respecteren lijkt mij. Ben er trouwens twee keer geweest en vond het wel redelijk meevallen.
     
    Dit eerste liedje komt me zo bekend voor, waarvan is het ook al weer :roflol:
    [Link niet meer beschikbaar]
     
    ongecontroleerd 1800 cal teveel weggewerkt, oioi. Dit zijn dagen die me eens per enkele maanden overkomen. Kan er voorlopig weer tegenaan. Pluspunt is dat ik me benen morge 110% kan killen dus enigszins me dag goedgemaakt :D
     
    ongecontroleerd 1800 cal teveel weggewerkt, oioi. Dit zijn dagen die me eens per enkele maanden overkomen. Kan er voorlopig weer tegenaan. Pluspunt is dat ik me benen morge 110% kan killen dus enigszins me dag goedgemaakt :D

    Hoe krijg je dat voor elkaar?

    Perongeluk met je bek op 400 gram carbs vallen? XD
     
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24668862
    A hypercaloric diet with high meal frequency increased intrahepatic triglyceride content and abdominal fat independent of caloric content and body weight gain, whereas increasing meal size did not. This study suggests that snacking, a common feature in the Western diet, independently contributes to hepatic steatosis and obesity.

    haha bodybuilder style high frequency feeding is vet kut haha

    ---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

    qMGljEc.png
     
    Net door rood licht en bij het stoplicht tegenover stond politie. Ze draaide meteen om en zijn mij 3km gevolgd waarna ze weer omdraaide...

    Hopelijk maakt dit mijn dag goed en niet dat ze een boete opsturen naar m'n vader zn huis (auto staat op zijn naam)
     
    Net door rood licht en bij het stoplicht tegenover stond politie. Ze draaide meteen om en zijn mij 3km gevolgd waarna ze weer omdraaide...

    Hopelijk maakt dit mijn dag goed en niet dat ze een boete opsturen naar m'n vader zn huis (auto staat op zijn naam)

    Ga daar maar van uit.
     
    Back
    Naar boven