AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • tentamen van vorige week waar ik veel te laat mee begonnen ben om te leren op het randje gehaald :D
     
    2lik7es.jpg


    lekker stukje fietsen
     
    ga je naar de -73 daniel?
     
    Ik zou dat zadel nog iets hoger zetten zodat je zeker weet dat je piemeltje echt helemaal tot op t bot afsterft
     
    Zadel moet afgesteld staan op de beenlengte. Moet je niet gewoon je stuur wat hoger zetten?

    ja dat klopt, dacht dat ie doelde dat het zadel verkeerd stond (wat zo was).

    waarom zou ik mn stuur hoger zetten? Lekker onder de wind door zo
     
    lekker gecheat vandaag
     
    tfw every day is cheatday :D
     
    • Like
    Waarderingen: Ot92
    ja dat klopt, dacht dat ie doelde dat het zadel verkeerd stond (wat zo was).

    waarom zou ik mn stuur hoger zetten? Lekker onder de wind door zo

    Onder de wind door? Hoe doe je dat?
    Kan je wind ook liften?
    Hoe kan je trouwens niet voorover vallen of belachelijk last van je polsen krijgen als je zo zit?

    (Serieuze vraag die laatste)
     
    Onder de wind door? Hoe doe je dat?
    Kan je wind ook liften?
    Hoe kan je trouwens niet voorover vallen of belachelijk last van je polsen krijgen als je zo zit?

    (Serieuze vraag die laatste)

    aerodynamisch gezien is het een gunstigere positie. Ik rij meestal niet onderin de beugel maar met mn handen op het stuur zegmaar.

    voorover vallen kan niet en last van mn polsen ook niet. Anders zou ik het niet doen he :p Je moet er op letten dat je ontspannen zit anders gaan je traps en schouders echt vol verzuren
     
    M'n maatje van 13 die zich vanmorgen verstopt onder z'n lakens en het spelletje meespeelt dat ie 'verdwenen' is. Hilarisch baasje :D
     
    Back
    Naar boven