AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Inb4 dit gaat black market en mensen gaan full retard. Alles voor een sixpack!

    FDA approves treatment for fat below the chin

    Kybella is identical to the deoxycholic acid that is produced in the body. Deoxycholic acid produced in the body helps the body absorb fats. Kybella is a cytolytic drug, which when injected into tissue physically destroys the cell membrane. When properly injected into submental fat, the drug destroys fat cells; however, it can also destroy other types of cells, such as skin cells, if it is inadvertently injected into the skin.

    Potver ik wou gewoon een wasbordje nu heb ik een gat in mn buik.
     
    eindelijk weer eens een dag heerlijk geslapen :o :o hnnng :heart:

    Wat kan je daarmee worden?

    Allemaal verschillende dingen wel, geoloog, mileu/klimaat, ingenieursbedrijf/oliemaatschapijen etc. Ligt aan welke kan je op gaat
     
    lekker in korte pyjamabroek met een tosti op m'n buik tv kijken

    als kers op de taart komt het buurmeisje ook nog even naar binnen staren, you mirin?
     
    10 minuten hardlopen, 350gr chocolade ijs post workout, feels good :heart:
     
    Pa geholpen met ladder opzetten naast het huis

    het spreekt voor zich dat ik thuis met ontbloot bovenlichaam rondloop, dus iedereen die langskwam was mirin
     
    30 uur werk achter de rug.. Zo lekker genieten:o

    ---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

    Pa geholpen met ladder opzetten naast het huis

    het spreekt voor zich dat ik thuis met ontbloot bovenlichaam rondloop, dus iedereen die langskwam was mirin

    Mirin gains ft steensteen
    Liep vandaag de winkel uit met een Chocomel doos op m'n hoofd, de perfecte snapback hat
    Yes ppl mirin:roflol:
     
    Besloten om vrijwilligerswerk te gaan doen deze zomer :o
     
    Ga je rimpelkutjes in het bejaardenhuis wassen?

    Er zijn heel wat mensen die zich alleen voelen en behoefte hebben aan sociaal contact :( Mijn stad hanteert een maatjes-programma waarbij je die mensen opzoekt en leuke dingen mee doet, wandeling, bioscoop, of gewoon thuis op de koffie :o
     
    Back
    Naar boven