XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Er zijn heel wat mensen die zich alleen voelen en behoefte hebben aan sociaal contact :( Mijn stad hanteert een maatjes-programma waarbij je die mensen opzoekt en leuke dingen mee doet, wandeling, bioscoop, of gewoon thuis op de koffie :o

    Dus, wie heeft besloten je maatje te worden? :trollface:
     
    Er zijn heel wat mensen die zich alleen voelen en behoefte hebben aan sociaal contact :( Mijn stad hanteert een maatjes-programma waarbij je die mensen opzoekt en leuke dingen mee doet, wandeling, bioscoop, of gewoon thuis op de koffie :o


    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Vergeet je kokosolie niet ;)
     
    Voel me zelf idd af en toe ook alleen :( Dus dat is mooi meegenomen.
    Ik snap in de verste verte niet hoe jij een probleem kan hebben met iemand te vinden.
    De juiste vrouw zou voor jou smelten.
     
    Voel me zelf idd af en toe ook alleen :( Dus dat is mooi meegenomen.

    Jij hebt toch echt slecht/niet nagekuurd je laatste kuurtjes. Je test is duidelijk beneden alle peil
     
    Ik snap in de verste verte niet hoe jij een probleem kan hebben met iemand te vinden.
    De juiste vrouw zou voor jou smelten.

    Ik denk dat dat heeft te maken met het 24/7 liegen wat ie doet..
     
    Er zijn heel wat mensen die zich alleen voelen en behoefte hebben aan sociaal contact :( Mijn stad hanteert een maatjes-programma waarbij je die mensen opzoekt en leuke dingen mee doet, wandeling, bioscoop, of gewoon thuis op de koffie :o

    wat een leuk idee zeg! Mischien dat je er zelf ook nog wat van opsteekt! :o
     
    mag vandaag nieuwe telefoon uitzoeken :D

    wet alleen nog niet welke :o
     
    Niet vandaag maar gisteren...

    Ik deed bent over rows, komt er een buffel aanlopen en vraagt of ie tussendoor mag.
    Ik zei: natuurlijk joh, met de gedachte erachter dat hij ook bent over rows ging doen.

    pakt ie de stang op
    en curlt effe 8x :roflol:
     
    Niet vandaag maar gisteren...

    Ik deed bent over rows, komt er een buffel aanlopen en vraagt of ie tussendoor mag.
    Ik zei: natuurlijk joh, met de gedachte erachter dat hij ook bent over rows ging doen.

    pakt ie de stang op
    en curlt effe 8x :roflol:

    En dat maakt jouw dag goed omdat..? :roflol:
     
    Niet vandaag maar gisteren...

    Ik deed bent over rows, komt er een buffel aanlopen en vraagt of ie tussendoor mag.
    Ik zei: natuurlijk joh, met de gedachte erachter dat hij ook bent over rows ging doen.

    pakt ie de stang op
    en curlt effe 8x :roflol:
    gvd:roflol:

    ---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

    maar als je aan het rowen bent met 60kg verdien je dat...
     
    gvd:roflol:

    ---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

    maar als je aan het rowen bent met 60kg verdien je dat...

    ik rowde op dat moment met 60kg idd
     
    Back
    Naar boven