Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Juweliers tegoedbon gewonnen op VV twv 500 voor 40 euro wowie. Dames kom maar in karma.
 
Je kan ze voor minder winnen op VV bra, moet je wel geluk hebben :p
 
was met schoonfamillie, en kreeg al bertstare van de oma omdat ik zovaak wegliep.

Valt wel mee. Ik heb vaak genoeg bij de wok met meerdere (ongelovelijk volgeladen) borden gelopen bij de wok omdat ik anders zo vaak moest lopen.

je oma moet gewoon nog even wennen, komt wel goed
 
Dat dere benen spierpijn van gisteren :D
 
Nog een dagje werken en dan lekker naar Madrid!!
 
Lekkere trainnnnn
 
Aangenomen bij de verkoopploeg bij de AH woej
 
Aaa het kan nog, weeee..

Ray,

Waarom pak je geen positievere pil als avatar? Zoals die waarbij je lange behoefte gaat glitteren of goud wordt!
 
Ray,

Waarom pak je geen positievere pil als avatar? Zoals die waarbij je lange behoefte gaat glitteren of goud wordt!

kaluro,
Dat zou ik wel kunnen doen, maar zo voel ik me helaas niet
 
kaluro,
Dat zou ik wel kunnen doen, maar zo voel ik me helaas niet

Ray,

Misschien voel je je wel zo vanwege die pil, in plaats van dat je die pil hebt gepakt omdat je je zo voelt. Never under-estimate pills.
 
55 KG OHP
Speed ging goed, zelfs beter dan de 50 van vorige week. Een lekkere treen maakt je dag altijd wel goed:)
 
Komt allemaal maar naar L'Europe.
 

Daarstraks op trein een zwarte jongen die wist te zeggen aan de conducteur dat hij hier nog maar een week zit. Geen ticket geen geld en geen passpoort. Moet dan volgend station uitstappen vindt hij opeens zijn passpoort. Toont aan de conducteur, typt nummer over en gast krijgt een treinticket van 75€. Begint hij te flippen tegen de conducteur dat hij die shit niet gaat betalen en dat hij het gaat laten betalen door onze "fucking governement". Scheurt die factuur, komt de conducteur 3 minuten later terug met 1 van 250€ binnen de 14 dagen te betalen.
Moest me echt inhouden met lachen, want die gast moest er af in hetzelfde station als ik.
 
en zo is het woord zwartrijder bedacht
maar srs, is die boete zo duur in België?
 
Back
Naar boven