AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • en zo is het woord zwartrijder bedacht
    maar srs, is die boete zo duur in België?

    Je reist zonder een geldig vervoersbewijs:
    Koop een biljet aan Boordtarief (prijs van het biljet + € 7) en zet je reis gewoon verder.
    Koop je geen biljet aan Boordtarief voor welke reden dan ook, dan is de treinbegeleider verplicht een vaststelling van onregelmatigheid op te stellen (€ 75). Je kunt je steeds richten tot de Klantendienst wanneer je denkt gegronde redenen te hebben waarom je geen geldig vervoersbewijs kon voorleggen of geen biljet aan Boordtarief kon aankopen.


    http://www.belgianrail.be/nl/vervoersbewijzen/boordtarief.aspx
     
    Daarstraks op trein een zwarte jongen die wist te zeggen aan de conducteur dat hij hier nog maar een week zit. Geen ticket geen geld en geen passpoort. Moet dan volgend station uitstappen vindt hij opeens zijn passpoort. Toont aan de conducteur, typt nummer over en gast krijgt een treinticket van 75€. Begint hij te flippen tegen de conducteur dat hij die shit niet gaat betalen en dat hij het gaat laten betalen door onze "fucking governement". Scheurt die factuur, komt de conducteur 3 minuten later terug met 1 van 250€ binnen de 14 dagen te betalen.
    Moest me echt inhouden met lachen, want die gast moest er af in hetzelfde station als ik.

    Karma is a bitch :roflol:
     
    55 KG OHP
    Speed ging goed, zelfs beter dan de 50 van vorige week. Een lekkere treen maakt je dag altijd wel goed:)

    Ohp.. wat een oefening. Tijdje geleden 1x60 gedaan, maar laatst kreeg ik 55kg niet eens van m'n chest af..
     
    Daarstraks op trein een zwarte jongen die wist te zeggen aan de conducteur dat hij hier nog maar een week zit. Geen ticket geen geld en geen passpoort. Moet dan volgend station uitstappen vindt hij opeens zijn passpoort. Toont aan de conducteur, typt nummer over en gast krijgt een treinticket van 75€. Begint hij te flippen tegen de conducteur dat hij die shit niet gaat betalen en dat hij het gaat laten betalen door onze "fucking governement". Scheurt die factuur, komt de conducteur 3 minuten later terug met 1 van 250€ binnen de 14 dagen te betalen.
    Moest me echt inhouden met lachen, want die gast moest er af in hetzelfde station als ik.

    :roflol:
     
    Daarstraks op trein een zwarte jongen die wist te zeggen aan de conducteur dat hij hier nog maar een week zit. Geen ticket geen geld en geen passpoort. Moet dan volgend station uitstappen vindt hij opeens zijn passpoort. Toont aan de conducteur, typt nummer over en gast krijgt een treinticket van 75€. Begint hij te flippen tegen de conducteur dat hij die shit niet gaat betalen en dat hij het gaat laten betalen door onze "fucking governement". Scheurt die factuur, komt de conducteur 3 minuten later terug met 1 van 250€ binnen de 14 dagen te betalen.
    Moest me echt inhouden met lachen, want die gast moest er af in hetzelfde station als ik.

    haha fucking guppen weg ermee
     
    met een goed project nog mijn rampzalige presentatie kunnen verhullen


    works every fucking time :roflol:


    edit: 10000 posts :o :o
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: mat
    Komt het kopje al piepen?
     
    BnF die Unstoppable zit te verloten op Facebook :roflol:
     
    postnl gozer was net boos over een pakketje van 25 KG :roflol:
     
    Back
    Naar boven