AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • "Relatie gaat niet goed"
    "Hey ex vriendje, wat ben je breed geworden"


    Slut/10?

    Nee het is echt een lieve meid, alleen toen ik met haar was was ik echt een 60kg skinnyfag die ook nog eens zwaar scumbag was. Toen ging het uit en kreeg ze iets met een andere 60kg skinnyfag die geen scumbag was. En toen het uitging was ik er zo kapot van dat ik aan mezelf ben gaan werken, zowel qua fysiek als gedrag. En ik heb het idee dat ze me nu ik er beter uitzie en vriendelijk en socialer ben weer leuk vindt en een beetje baalt dat ze het heeft uitgemaakt. En ik heb sowieso altijd gewoon een vriendschappelijke band met 'r onderhouden. Sinds het uit is ook 1x meer dan vriendschappelijk, so i got that going for me, which is nice.
     
    Vriendschap met je ex... ye right.
     
    hmm ok nice

    maar smokes etc. ligt toch meer aan videokaart?

    hoeveel fps heb jij ong dan?

    Kan kloppen, mn videokaart is bagger

    iig nooit fps lagg gehad (op veel smokes na dan)
     
    dus ze verliet je voor een andere dude maar je blijft wel matties?
     
    Nee het is echt een lieve meid, alleen toen ik met haar was was ik echt een 60kg skinnyfag die ook nog eens zwaar scumbag was. Toen ging het uit en kreeg ze iets met een andere 60kg skinnyfag die geen scumbag was. En toen het uitging was ik er zo kapot van dat ik aan mezelf ben gaan werken, zowel qua fysiek als gedrag. En ik heb het idee dat ze me nu ik er beter uitzie en vriendelijk en socialer ben weer leuk vindt en een beetje baalt dat ze het heeft uitgemaakt. En ik heb sowieso altijd gewoon een vriendschappelijke band met 'r onderhouden. Sinds het uit is ook 1x meer dan vriendschappelijk, so i got that going for me, which is nice.


    talk about not being over your ex.


    no hate, go get it
     
    "Relatie gaat niet goed"
    "Hey ex vriendje, wat ben je breed geworden"


    Slut/10?

    talk about not being over your ex.


    no hate, go get it

    Nee, klopt ook. Duurt erg lang inderdaad.
    Het remt me verder niet in m'n gedrag ofzo, maar weer met haar zijn is wel nog steeds mijn grootste verlangen :(

    Maar ik ben full-Hoody aan het gaan, ik ga maar eens naar bed.
     
    men ex heeft me ook in de steek gelaten, voor een andere dude :(

    heb wel bewust alle contact verbroken, dat doe ik mezelf niet aan.
     
    Economie opzich vind ik nog wel interessant, maar rechtsgeleerdheid is niets voor mij :o

    Apprecieer de inzichten wel erg, helpt me iig om opties op te stellen. Het is dus gewoon goed mogelijk om twee studies naast mekaar te doen begrijp ik?

    Je kan er ook 6 naast elkaar doen als je wilt.
     
    men ex heeft me ook in de steek gelaten, voor een andere dude :(

    heb wel bewust alle contact verbroken, dat doe ik mezelf niet aan.

    Awh herkoeltjuh toggg :o
     
    Vanmiddag met 2 maatjes van het Mondriaan college een of andere ecto zn fiets gesloopt.
     
    :roflol:

    Zag em nog lopen, hij was helemaal over de zeik, tranen liepen over z'n wangen.
    Pas maar op, hij ging z'n moeder erbij halen en het verhaal posten op een forum.
     
    weet iemand of je met deze specs fatsoenlijk csgo kan runnen?
    15xoay8.png

    alle settings low, 1280x720 ipv 1920x1080 en een overclockte gpu en ik haal nog geen 60 fps


    lekker dan
     
    Back
    Naar boven