MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Insinueer jij hiermee dat ik carbs gebruik

Oh, ik moet jou en bosshog wat vertellen tymboo :(


Ik denk toch niet dat ik er ben op de mock-meet, het geeft nu allemaal iets teveel druk voor me, moet ook nog een aantal persoonlijke zaakjes regelen :(

Ik ben er wel op de DRC natuurlijk!
 
Oh, ik moet jou en bosshog wat vertellen tymboo :(


Ik denk toch niet dat ik er ben op de mock-meet, het geeft nu allemaal iets teveel druk voor me, moet ook nog een aantal persoonlijke zaakjes regelen :(

Ik ben er wel op de DRC natuurlijk!

Jammer Hoody, had je graag eens gezien
 
Oh, ik moet jou en bosshog wat vertellen tymboo :( Ik denk toch niet dat ik er ben op de mock-meet, het geeft nu allemaal iets teveel druk voor me, moet ook nog een aantal persoonlijke zaakjes regelen :( Ik ben er wel op de DRC natuurlijk!

Nee Hoody je komt gewoon


Anders heb jij op DRC nog meer persoonlijke zaakjes te regelen
 
Oh, ik moet jou en bosshog wat vertellen tymboo :(


Ik denk toch niet dat ik er ben op de mock-meet, het geeft nu allemaal iets teveel druk voor me, moet ook nog een aantal persoonlijke zaakjes regelen :(

Ik ben er wel op de DRC natuurlijk!

stap 2 van hoedies plan om niet naar drc te gaan
 
Oh, ik moet jou en bosshog wat vertellen tymboo :(


Ik denk toch niet dat ik er ben op de mock-meet, het geeft nu allemaal iets teveel druk voor me, moet ook nog een aantal persoonlijke zaakjes regelen :(

Ik ben er wel op de DRC natuurlijk!

ow :(

veel succes met je zaakjes regelen! :o :o
 
Teveel druk

Een vuist op je beta bakkes geeft pas veel druk
 
Voor het eerst sinds m'n enkelbreuk weer 120 gesquat.

Feels good mane.
 
Voor het eerst sinds m'n enkelbreuk weer 120 gesquat.

Feels good mane.
 
Wow... Help me Getxxl :(
 
pas tegen examentijd realiseer je pas hoe achterlijk je klasgenoten zijn. Wel een goede voorbereiding voor de universiteit want daar heeft letterlijk iedereen het hele vwo met zijn hoofd in zijn anus gezeten.

Achterlijk is niemand op vwo en ook niet op de universiteit die echt een studie volgt of probeert te volgen. Achterlijk is degene die thuis zit en loopt te zaniken op alles en iedereen zonder zelf ook maar een klein deel van zijn of haar potentie uit te melken.

Dat iemand minder snel begrijpt of leert is gewoon zo en is ook niet iets om op neer te kijken vind ik. Als je zelf makkelijk leert moet je gewoon dankbaar zijn en er gebruik van maken. Die elitisten die vinden dat de uni alleen voor "hoog-intelligente" mensen moet zijn en iedereen die van havo of hbo komt niet goed genoeg achten vind ik ook eerder "achterlijk".

Met minimale voorbereiding kan je gewoon vwo door denderen met cijfers rond de 7 :o Je ziet wel de strebertjes die hoger halen, maar komop je moet wel écht je hersenen in je reet hebben zitten als je een 3 haalt voor wiskunde A

Dan heb je gewoon niks gedaan of je bent een stresskip (of combinatie van beide). Ik ken mensen die zelfs met voorbereiding totaal in de stress schieten als ze een blaadje voor zich krijgen met allerlei cijfers door elkaar. Ze zien niet meer dat het gewoon normale opgaven zijn waar ze op hebben geoefend, maar zien alleen nog maar een wirwar van getallen die naar hun gevoel niks met elkaar te maken hebben.

Ik haalde overigens ook vaak genoeg 3en voor wiskunde A, maar voor het eindexamen iets van een 8.3. Stond de docent wat raar van te kijken :D
 
Back
Naar boven