AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • kan last minute toch nog een kaartje krijgen voor pinkpop maar had er niet echt meer op gerekend en moet eigenlijk nog best wat doen voor school

    what to do vriendjes

    niet slapen=tijd zat
     
    Het enige wat ik zaterdag bij Pinkpop wel zou willen zien is Avicii, verder niets.

    vind dit hele jaar niet zoveel bijzonders hoor

    het feest in de tent op camping B is altijd nog meest episch
     
    vind dit hele jaar niet zoveel bijzonders hoor

    het feest in de tent op camping B is altijd nog meest episch

    ik heb je er vorig jaar godverdomme niet gezien
     
    ik heb je er vorig jaar godverdomme niet gezien

    ja wat was dat ook alweer waarom dat niet lukte, iets met mobiele telefoon probs, heb toen nog wel random rondgelopen en naar je gezocht
     
    ja wat was dat ook alweer waarom dat niet lukte, iets met mobiele telefoon probs, heb toen nog wel random rondgelopen en naar je gezocht

    ja jij had blijkbaar een andere telefoon mee waardoor je mijn nummer niet meer had en ik durfde jou niet te bellen want jij hebt een baard
     
    ja jij had blijkbaar een andere telefoon mee waardoor je mijn nummer niet meer had en ik durfde jou niet te bellen want jij hebt een baard

    oja :roflol: je had me toch niet verstaan als ik had opgenomen

    ik liep met een mijnwerkerslamp toen redelijk bezopen over de camping als een debiel, flink in het plat limburgs aan het verkondigen dat we naar de mijnen gingen, op een gegeven moment liepen er z'n 30 man achter me aan

    dag erna opeens keiveel vrienden
    jezus wat debiel eigenlijk
     
    oja :roflol: je had me toch niet verstaan als ik had opgenomen

    ik liep met een mijnwerkerslamp toen redelijk bezopen over de camping als een debiel, flink in het plat limburgs aan het verkondigen dat we naar de mijnen gingen, op een gegeven moment liepen er z'n 30 man achter me aan

    dag erna opeens keiveel vrienden
    jezus wat debiel eigenlijk

    hardoplachs :roflol::roflol::roflol:
     
    waarom zou je dat doen als je naar pinkpop kan

    als je op pinkpop die rode containers ziet van .. 3 fm.. en het geluk hebt een akoestische sessie mee te maken van de artiesten die dingen heb ik helemaal knalrood en grijs gespoten .

    opa
     
    oja :roflol: je had me toch niet verstaan als ik had opgenomen ik liep met een mijnwerkerslamp toen redelijk bezopen over de camping als een debiel, flink in het plat limburgs aan het verkondigen dat we naar de mijnen gingen, op een gegeven moment liepen er z'n 30 man achter me aan dag erna opeens keiveel vrienden jezus wat debiel eigenlijk

    [Link niet meer beschikbaar]
     
    tumblr_m63srusrKv1r4gei2o5_400.gif
     
    [Link niet meer beschikbaar]

    kai greene blijft ook gewoon een geweldig persoon.

    en skilzz mogen er ook zijn.
     
    hnnnngg morgen of overmorgen nieuwe pc klaar
     
    Best wel duur of ligt dat aan mij? Enige beetje noemenswaardige naam is Blasterjaxx

    Is inderdaad wel redelijk prijzig, maar heb een gratis kaartje via I'm in.

    Verder zijn Otto knows, Sick individuals, Chocolate puma en Franky Rizardo ook wel nice.

    En Dave Roelvink natuurlijk :o
     
    Back
    Naar boven