MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • No offence, maar wat is dat toch altijd met die karpers en japanse dingen? Echt iedereen loopt ermee, maar 90% zal nog nooit in het land geweest zijn...

    Als je dat zo zegt dan kun je bijna geen enkele tattoo meer nemen, want als iemand bijvoorbeeld een bloem laat zetten dat oorspronkelijk in een land groeit waar de persoon nooit is geweest, dan zou het dus raar (ik vul het in) zijn dat hij dan zo'n bloem neemt? :roflol:
     
    Eigen karpers eerst!
     
    Ben geen racist, maar vind karpers niet zo mooi.
     
    Als je dat zo zegt dan kun je bijna geen enkele tattoo meer nemen, want als iemand bijvoorbeeld een bloem laat zetten dat oorspronkelijk in een land groeit waar de persoon nooit is geweest, dan zou het dus raar (ik vul het in) zijn dat hij dan zo'n bloem neemt? :roflol:

    Hou je bek is.
     
    Hou je bek is.

    Zo grappig altijd dat je met zulke opmerkingen komt op het moment dat jouw stelling eigenlijk gewoon nergens op slaat :roflol:

    eens* als je het doet, doe het dan goed.
     
    Zo grappig altijd dat je met zulke opmerkingen komt op het moment dat jouw stelling eigenlijk gewoon nergens op slaat :roflol:

    eens* als je het doet, doe het dan goed.

    Bek dicht
     
    Zo grappig altijd dat je met zulke opmerkingen komt op het moment dat jouw stelling eigenlijk gewoon nergens op slaat :roflol:

    eens* als je het doet, doe het dan goed.

    Waar zie jij een fucking stelling? Snap je het vraagteken niet?

    ---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

    No offence, maar wat is dat toch altijd met die karpers en japanse dingen? Echt iedereen loopt ermee, maar 90% zal nog nooit in het land geweest zijn...

    Zal hem even vergroten voor je.
     
    Waar zie jij een fucking stelling? Snap je het vraagteken niet?

    ---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------



    Zal hem even vergroten voor je.

    Dat snappen een heleboel mensen niet...
    is ook moeilijk hoor (?) asjemuwnouw ???
     
    Waar zie jij een fucking stelling? Snap je het vraagteken niet?

    Het dikgedrukte in de vorige quote wellicht..

    ''Echt iedereen loopt ermee, maar 90% zal nog nooit in het land geweest zijn...''

    Maar goed dan zal ik er geen aanname van maken:

    Wat maakt het uit dat 90% nooit in het land zal zijn geweest, terwijl iedereen (''iedereen'') met een karper loopt? Wat is jouw punt hiermee?
     
    Waarom zoveel haten hier op elkaar?

    Make peace not war bruh's :o
     
    Het dikgedrukte in de vorige quote wellicht..

    ''Echt iedereen loopt ermee, maar 90% zal nog nooit in het land geweest zijn...''

    Maar goed dan zal ik er geen aanname van maken:

    Wat maakt het uit dat 90% nooit in het land zal zijn geweest, terwijl iedereen (''iedereen'') met een karper loopt? Wat is jouw punt hiermee?

    Je zou bijna denken dat dit het doel van mijn vraag was, waarom mensen dit dus doen...
     
    Je zou bijna denken dat dit het doel van mijn vraag was, waarom mensen dit dus doen...

    Ik vraag niet waarom mensen het doen, ik vraag waarom jij dat zegt.
    Maar je bent te achterlijk om het te begrijpen zie ik, anders had je allang antwoord gegeven, dus laat maar :D
     
    Hell93 zei:
    Als je vind dat hij een goed punt heeft en ik niet, mag je dat ook gewoon zeggen hoor in plaats van zo te reageren

    Hell please
     
    Back
    Naar boven