XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Eerste wedstrijd vandaag, sterkste man van de havendagen in terneuzen. Derde plek dus op het spreekwoordelijke podium, was een top ervaring :D.
     
    Ja godver iedereen kan allemaal omboeken en mijn broer en zijn vriendin kunnen iets van 1/4 van hun geld terug krijgen en meer niet, ze gaan over 2 weken. Kut reisbureau.

    OT: pijnloos gesquat met wijdere stance :D

    hell .. wij hadden niet eens een annulering verzekering maar zijn gisteren meteen gaan bellen met d-reizen gaan met 10 man en kleine kinderen en we boeken al jaren bij hetzelfde bureau . zal wel mee geholpen hebben

    opa
     
    Zou ik nu een goedkoop reisje kunnen scoren?
    Lekker rustig, leeg strand en de kans dat er nog een aanslag wordt gepleegt op dezelfde locatie lijkt me minimaal.
     
    Zou ik nu een goedkoop reisje kunnen scoren? Lekker rustig, leeg strand en de kans dat er nog een aanslag wordt gepleegt op dezelfde locatie lijkt me minimaal.

    Ja, alleen met de sfeer die er nu hangt en de matige/geen uitjes voor toeristen, heb je er ook weinig te zoeken nu.
    Alleen er is geen officieel negatief reisadvies afgegeven dus er zal geen korting worden gegeven denk ik als je wel gaat :p
    Tunesië is meestal al erg goedkoop ook.
     
    Zou ik nu een goedkoop reisje kunnen scoren?
    Lekker rustig, leeg strand en de kans dat er nog een aanslag wordt gepleegt op dezelfde locatie lijkt me minimaal.

    Had je nog iets op het oog? Ik kan op locatie nog wel wat incidenten regelen.
    Allah snackbar!
     
    Had je nog iets op het oog? Ik kan op locatie nog wel wat incidenten regelen. Allah snackbar!

    Jij bent echt niet helemaal 100% in je kop of wel?
    Gezien andere reacties ook in de andere topics.
     
    Meh, ik word gewoon een beetje moe van al deze incidenten. Je kan er maar beter de spot mee drijven, anders word je helemaal depressief. Ik heb een hoofd btw.
     
    Meh, ik word gewoon een beetje moe van al deze incidenten. Je kan er maar beter de spot mee drijven, anders word je helemaal depressief. Ik heb een hoofd btw.
    Ik word ook moe van de incidenten maar ik word nog meer moe van mensen die er de spot mee drijven, alsof het normaal is om dat te doen terwijl het vrij serieus en heftig is. Mag ik dan ook maar de spot drijven met jou als jij kapot geschoten wordt, omdat ik moe word van jou?
     
    Ik word ook moet van de incidenten maar ik word nog meer moe van mensen die er de spot mee drijven, alsof het dood normaal is om dat te doen terwijl het vrij serieus en heftig is. Mag ik dan ook maar de spot drijven met jou als jij kapot geschoten wordt, omdat ik moe word van jou?

    Dat is absoluut je goed recht, ik zou het mensen ook zeker niet kwalijk nemen als er om mijn dood gelachen kon worden. Zolang humor maar triomfeert.
     
    Er zijn ergere dingen dan de dood.





    So deep brah we all gun meek it
     
    liever dat mensen ff janken als ik dood ben maar daarna 30 jaar om lachen dan dat het altijd maar janken blijft.
     
    ik hoop dat ze zich allemaal doodlachen op mijn begrafenis

    letterlijk

    sterf kapot
     
    A well-known cardiologist died and was given an elaborate funeral.

    A huge heart covered in flowers stood behind the casket during the service. Following the eulogy, the heart opened, and the casket rolled inside. The heart then closed, sealing the doctor in the beautiful heart forever.

    At that point one of the mourners burst into laughter.

    When confronted, he said "I'm sorry, I was just thinking of my own funeral. I'm a gynecologist."

    At that point, the proctologist fainted!
     
    Proctologist, is dat niet iets met anussen?
    Oh, nu snap ik hem. Hihi.
     
    Back
    Naar boven