Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vorig jaar juni begonnen, dus nee :(
     
    Kom je toch weer terug op voornamelijk ''natuurlijke'' eigenschappen, maar het blijft een subjectief idee, hoe dan ook.

    Alles dat onder naturalisme valt heeft een basis in het natuurlijke, of kan eventueel tot het natuurlijke worden herleid.

    Als dat is wat je bedoelt, is ook artificiele selectie natuurlijke selectie.
     
    Alles dat onder naturalisme valt heeft een basis in het natuurlijke, of kan eventueel tot het natuurlijke worden herleid.

    Als dat is wat je bedoelt, is ook artificiele selectie natuurlijke selectie.

    Ja daar ben ik het mee eens, valt er uberhaupt ergens een grens te trekken?
     
    Had de grootste douchebag in m'n gym al 2 weken niet gezien, blijkt dat die gek zich 2 weken geleden voor de trein heeft gegooid. Wtf.
     
    Ach jochie toch. Je was toch niet emotioneel? Dus who cares! Spring erachter aan.
     
    Waarom denk je dat ik het post in dit topic? Today was a good day. Ze zeggen weleens dat 3x scheepsrecht is en op het moment hoef ik niet zo heel graag dood. Dus ik laat het er nog maar even bij :o
     
    Waarom denk je dat ik het post in dit topic? Today was a good day. Ze zeggen weleens dat 3x scheepsrecht is en op het moment hoef ik niet zo heel graag dood. Dus ik laat het er nog maar even bij :o

    Dan ben je dus toch wel emotioneel? Ach jochie toch
     
    678.gif
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Een Turk in zijn natuurlijke habitat.


    :trollfacex:
     
    Niets is leuker dan een 2e facebook maken en mensen lopen trollen in de comments op nieuwsberichten :roflol::roflol::roflol::roflol:
    sommigen worden helemaal leip hahaha
    Beetje zoals dit ;
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    [Link niet meer beschikbaar]

    wtf :roflol:
     
    nein nein nein nein nein !
     
    Diploma uitreiking gehad van drie van mijn klassen. Ontroering en blijdschap vochten om voorrang. Topavond.
     
    Net een 2 euro skin gekregen voor counterstrike van random guy uit Engeland. Aardige mensen bestaan dus op het internet.
     
    Net eerste motorrijles gehad, awesome.
     
    Artikel over politie actie in Brussel deze ochtend, gelukkig is de vlaming daar weer met zijn wijsheid:

    2w523ok.jpg
     
    Back
    Naar boven