AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Artikel over politie actie in Brussel deze ochtend, gelukkig is de vlaming daar weer met zijn wijsheid
Lees soms gewoon de reacties in HLN voor de lulz... Wat daar allemaal voorbijkomt :)
 
Artikel over politie actie in Brussel deze ochtend, gelukkig is de vlaming daar weer met zijn wijsheid:

2w523ok.jpg

A je to!
 
*zonnebril

En thanks Ray!
 
Weer pijnloos beentjes gedaan :)
 
Xiaomi Mi powerbank op internet gekocht en blijkt genuine te zijn :)
 
Ik las net mijn allereerste paar posts op DBB. Ik vroeg of ik 4x per week borst kon trainen want ik vond de rest niet zo leuk. En ik had een topic geplaatst waar ik vertelde dat ik wou cutten op 76kg met 13%....

Mensen noemden mij een trol. Ik was bijna van plan een nieuw acc aan te maken maarja waarschijnlijk lach ik over 2 jaar ook over de vragen die ik nu stel.

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

Ik las net mijn allereerste paar posts op DBB. Ik vroeg of ik 4x per week borst kon trainen want ik vond de rest niet zo leuk. En ik had een topic geplaatst waar ik vertelde dat ik wou cutten op 76kg met 13%....

Mensen noemden mij een trol. Ik was bijna van plan een nieuw acc aan te maken maarja waarschijnlijk lach ik over 2 jaar ook over de vragen die ik nu stel.
 
Boohhhhh stond nog een kapsalon over in de magnetron
 
Ik las net mijn allereerste paar posts op DBB. Ik vroeg of ik 4x per week borst kon trainen want ik vond de rest niet zo leuk. En ik had een topic geplaatst waar ik vertelde dat ik wou cutten op 76kg met 13%....

Mensen noemden mij een trol. Ik was bijna van plan een nieuw acc aan te maken maarja waarschijnlijk lach ik over 2 jaar ook over de vragen die ik nu stel

welkom nasi, wat zijn je doelen.
 
Blijkt dat het felste bekje uit de groep bang van me is :roflol:

goed zo
 
Back
Naar boven